♥ godnatt!


nu går jag och lägger mig, godnatt på er alla!

♥ kortdag



idag fick vi sluta tidigare från skolan, det var vår första hemkunskap så vi behövde bara prata om vad vi vil göra på dom andra lektionerna, egentligen hade jag gärna fortsatt lektionen och bakat lite .. menmen jag får väl baka nånting hemma! jag fick skjuts hem av anna när vi slutade idag, hon kommer och plockar upp mig med moppen imorgon också så jag slipper gå till skolan, lyxigt värre!

vad har ni gjort idag då?

♥ 06:59


godmorgon allihop! idag är det skola, jag är jätte trött och småförkyld men det ska funka, men idag ska jag dock inte glömma skåp nyckeln igen .. hehe! nu ska jag göra iordning mig, ni får iallafall ha en toppen dag!

♥ sunday


javet jag har blivit väldigt dålig på att blogga, det händer faktiskt inte så mycket just nu! jag har haft besök idag och igår eftersom jag fyllt år och annars har jag bara tagit det lugnt, jag passar ju på nu när det är helg .. jag har iallafall fått massa presenter, 1000:- , en jeansjacka, presentkort på devilsink och så ska jag få åka till birsta och shoppa! ni får ha det bäst så ska jag försöka uppdatera lite oftare!

♥ mhm fika


nu väntar vi bara på gästerna! (:

♥ 26 augusti


idag är det min födelsedag, 15år är jag nudå, eller kl 22:14 egentligen men endå ;) vi har nyss fikat kladdkaka, såå gott ju! och presenter har jag fått också, jag funderar på att lägga upp ett inlägg med dom lite senare, har inte fått alla idag med tanke på att vi ska bjuda hit folk på lördag, men lite saker iallafall! 

ett grattis kanske? <3
ni får ha en bra fortsatt dag!

♥ 18:45

skoltrött redan .. ?

skitväder idag, påväg till skolan var det askallt och regnade, jag tror jag frös ihjäl! fast jag har kanske tur som bara har en kvart till skolan, stackars dom som har längre.. skoldagen gick faktiskt ganska fort och den var inte så tråkig heller, vi får väl lov att njuta så länge vi inte behöver anstränga oss!

hur har ni haft det idag?

♥ godmorgon

godmorgon allihop, idag är det skola! har faktiskt längtat, tycker att det är lite korkat att ha en ledig dag redan andra dagen i skolan! nu ska jag gå och äta frukost, ni får ha en toppen dag!

♥ sitter hos my!


sitter hemma hos my med jussie och frida, första dagen i skolan idag då, var väldigt nice faktiskt! vi gick rundtur kring skolan, fick nycklar till skåpen, åt och sen fick vi gå hem så nu sitter vi här, nu ska vi nog dra och fika nåt uppdaterar senare!

vad har ni gjort idag då?

♥ american 925



399:- MODEKUNGEN

okej jag är kär! jag SKA ha den! fyller ju år snart så jag kanske får lite pengar om jag har tur, men ett litet problem .. den röda/rosa eller den gråa? det lutar åt den gråa .. men den röda/rosa är fett fin också ju!

vad tycker ni?

♥ remember me


nu ska jag se på film! remember me, nån som vet ifall den är bra som det sägs?

edit: okej det var lugnt den bästa film jag har sett på väääldigt länge! jag säger bara en sak: SE DEN!!

♥ leoliten

är det inte en underbart söt katt my har fått? det är nästan så att jag smälter!

♥ todays outfit


♥ hemma hos josefin

sitter hemma hos josefin nu, vi ska dra till my sen, hon ska kanske ta hem en liten kattunge som vi bara MÅSTE se! lägger upp ett litet inlägg lite senare!
vad ska ni hitta på idag då?

♥ IKEA

hahaha! är det bara jag som dör av skratt när jag ser på dom här reklamerna? haha titta på deras moves!

♥ 23:45

DU
hur är du...

Blyg: haha jaa, men jag blir översocial när jag är osäker för att inte visa det .. :)
Smart: alltid!
Långsam:
haha aldrig!
Stressad: nejdå
Snäll: jag tycker det!
Dum: ibland, försöker att inte vara .. 
Tålmodig: ja faktiskt :o
Djup:
Öppen: nej inte så jätte, dom jag är det mot borde känna sig speciell :)

Ärlig: ja för det mesta
Positiv: sådär
Ansvarsfull: jaa!


VÄNSKAP
Jag har..

Sagt att jag älskar en kompis: hm vet inte
Sovit hos en tjejkompis: jaop!
Slagit en kompis: haha kan hända :o
En kompis som vet allt: my

Berättat en hemlighet för en kompis:
yes


FAVORITER

Låt just nu: från och med du - oskar linnros 
Pryl: pilotbrillorna!
Film: många!
Bok: the twillight saga 
Lärare i skolan: sara kanske ^^
Plats: stockholm
Frukt: mango 


ÖVRIGT
Jag har..

Opererats: aah
Cyklat omkull: hahaha ohja!
Sjungit i duschen: yes
Hoppat på en studsmatta: självklart
Fobi för något: trånga utrymmen
Sett någon dö: nej
Varit på begravning: ja
Sagt att jag hatar någon: har jag säkert!



OM LIVET

Svart eller vitt: svart 
Skriva eller tala: skriva 
Nagelbitare: nej
Mobil eller MP3: mobil
Lösgodis eller choklad: choklad
Frukt eller grönsaker:
frukt
Film eller serie: film

Sommar eller vinter: sommar

Fredag eller lördag: fredag
Ljus eller lampa: ljus
Kärlek eller vänskap: båda 
Bio eller hemmakväll: beror på
Favoritparfym: vanilla
Favoritmat: thai
Gillar att kramas: jaa

Har du många väskor:

Lyssnar helst på: musik
Kittlig: nej inte så jätte


HAR DU NÅGONSIN
Ätit sushi/rå fisk: JA! så gott
Kramat en kille: jaa 
Stått på en scen: vet inte
Skämtat och ingen förstår: aah, fett irriterande



JAG GILLAR ATT


Ge massage: nej jobbigt .. 
Få massage: aaah :) 
Gå promenader: ja med bra sällskap!


ÖVRIGT

Svär du mycket: för mycket
När duschade du senast: igår
Vad var det sista du skrev till någon: '' ;) ''
Vad gör dig glad: mina vänner 
Vad skulle du vilja göra nu: sova?
Vart skulle du vilja åka: utomlands, eller gbg 
Åkt limousine: nej :o
Varit med i en lokaltidning: haha aah
Varit med på tv:
Har en mobil: ofc!
Söndagssysselsättning: lata
Flest skivor eller filmer: filmer
Gitarr eller Piano:
gitarr
Spelar du i ett band: nej
Allergisk mot något: tror inte det
Något husdjur: ja <3
Dricker: cold water!
Hur bra humor har du på en skala 1-10: 1, nu är jag sur, jag är för
trött i guess..
Vill ha: massa pengar!
Klockan just nu:
23:45

♥ kladdkaka

ni kan erkänna att det vattnas lite i munnen på er? ;) typ godaste kladdkakan jag bakat på vääldigt länge! jag älskar kladdkaka och det är nästan det enda jag bakar, jag kanske borde bli lite wild&crazy och baka nåt annat nångång? haha tål att tänkas på!
vad tycker ni är godast baka?

♥ kan ni gissa?


kan ni gissa vad jag ska göra?

♥ black&white

jag har beställt lite grejer från H&M , jätte irriterande att det är så lång leveranstid! i vilket fall så har dom jätte fina kläder till bra pris, lugnt min favorit butik! :)
vad tycker ni om H&M?

♥ 11:43

godmorgon allihopa! jag kom hem från semestern igår, jätte nice att få träffa kompisarna igen! har egentligen inget att skriva om tänkte bara att det behövdes en liten uppdatering i bloggen. Jag funderar på att gå och baka en kladdkaka, så ni får ha det bäst! jag uppdaterar senare, kanske ett roligare inlägg med lite bilder!
vad ska ni göra idag?

♥ jag tävlar om en systemkamera

jag är med och tävlar på en tjejs blogg http://modellinglove.se/ om en systemkamera värd ca. 3500:- . va med och tävla ni med HÄR! och glöm inte att hålla tummarna för mig :)

♥ John Mayer - Half Of My Heart


♥ kvällens outfit


♥ bröderna karlsson

hhar nyss kommit hem från bion vi såg bröderna karlsson, fett rolig film, se den! nu ska jag se på 2 and a ½ men. jag uppdaterar senare!

♥ harnäsbadet


♥ shopping


♥ shopping i gävle

vi har nyss kommit hem efter att ha ätit frukost och shoppat i gävle, ja ni ser ju nästan på bilden hur gott det var! ni kan ju vara lite avundsjuka iaf :) jag lägger upp en bild på kläderna sen, nu ska vi dra och bada!
ha det bäst!

♥ where the wild things are

nu ska vi se på film where the wild things are, ni får ha det bäst puss!

♥ furuvik


♥ shopping


♥ 14:20

har nyss varit och shoppat lägger upp lite bilder sen, nu drar vi till furuviks nöjespark!

♥ framme i furuvik

lite bilder från resan :)

♥ the fantastic four


♥ olympus x-43


♥ fått ett paket!

kolla jag har fått ett paket! undra vad det kan vara .. :)

♥ negerbollar

kolla vad jag har bakat! kanske inte dom vackraste negerbollarna men det är insidan som räknas, och ja ni borde vara avundsjuka! ;)

imorgon ska jag åka iväg och göra en topsecret sak, eller vi får se ifall jag berättar för nån, haha tänkte överraska lite, okej jag kommer få spö efteråt för att jag inte sagt något, menmen.. :: HÖHÖ!

♥ wayfarers

hm, jag funderar på att beställa dom är shit snygga solbrillorna. visst sommaren är snart slut men det är ändå värt det, eller? jag älskar solglasögon och särskilt wayfarers och dom här blev jag förälskade i!
119:- på barabrillor , ska jag?

♥ hemma hos frida

'
sitter hemma hos frida med jussi och my, vi ska äta kebab och sen tårta, trevlogt trevligt!


♥ tandläkaren

jag har varit hos tandläkaren och dragit ut en till tand, jag ska ju snart få tandställning, så nu sitter jag hemma med papper i käften och tittar på massa klipp med anagina, underhållning på hög nivå! jag får inte äta eller dricka fören det har slutat blöda och jag är fett hungrig OCH törstig, ahja.. kommer nog inte blogga nåt mer idag, det regnar ute så jag kommer nog bara sitta inne och deppa eller nåt, haha

ni får ha det bäst!

♥ gårdagen i bilder


outfitbilder


♥ H&M


♥ 01:01

hemma nu, vi promenerade, åt kebab och knäppte massor av bilder, jag lägger upp dom imorgon.
vad har ni gjort för kul ikväll då?

♥ 16:15

inatt sov jag över hos my, vi hade film kväll tillsammans med josefin och frida, vi såg orphan!

kom nyss hem och ska städa rummet och äta sen blir det nog en promenad ner på stan, sen får vi se vad som händer, jag kanske slänger upp en outfitbild innan jag drar ifall ni har tur!
vad ska ni hitta på ikväll då?

♥ todays outfit



♥ autumn inspiration


♥ 01:52

välkommen till min nya blogg, har ju fyttat runt massor , blogg.se , bloggplatsen , wordpress , devote och nu blogg.se igen! Jag antar att jag kommer stanna här nu, eller ja vi kan ju hoppas haha!
jag hittat förresten en jätte billig kamera på eliganten.se.
kompakt och användarvänlig digitalkamera med 14 megapixel, 5x optisk zoom och 2,7" LCD-skärm.
pappa lovade att gå och köpa den åt mig, han kommer hem på torsdag nästa vecka, fan vad jag längtar!

RSS 2.0