nyårsklänning

beställde nyss denna snygga klänning! hihihi har velat haft den så länge men den har inte funnits i lager, så jag hoppas den är lika fin när jag får hem den!

the good old days


mina älskade vänner <3

hihi har hittat massa gamla bilder, haha fan har så många cpbilder från det här tillfället asså, my du får påminna mig om att vi ska titta på dom, dom finns på mitt gamla usb ;)
vågade inte lägga ut dom flesta med risk att ni skulle spöa skiten ur mig! HAHA

hallojj . . .



hejdu, jag har tråkigt

har varit på skyltsöndagen, det var kallt! mysigt ändå
missade dock luciatåget.. haha hur lyckas man?
drog in på 64an och åt strips så såg vi innifrån hur dom åkte förbi
hahaha
fail.

nu ska jag försöka hitta på något, bye

hänger hos anna

sitter hemma hos anna nu, hehe vi har gjort ett kontrakt inför framtiden som inte gårr att bryta ;) och så har vi gjort rent hennes whiteboard och börjat skriva in planer!

nu borde vi börja göra lite skolarbete innan vi drar mot stan, ligger efter i matten som fan  heheh
bye!

skyltsöndag

idag är det skyltsöndag så jag ska åka ner på stan med anna, gabi och josefin. hoppas på lite julstämning fast att det inte kommit någon snö.. men luciatåget är alltid lika mysigt att titta på! :)

färgade håret igår, haha vart nästan svart, kanske inte som jag hade tänkt mig men det vart fint ändå! får se när jag orkar lägga upp en bild, känner mig väldigt lat just nu, men det lär komma upp en bild på mina nya glasögon i samma veva :)

hare bäst<3
edit; har börjat snöa nu, hihi

färga håret?

funderar på att färga håret mörkbrunt igen, just nu är det jätte urblekt och äckligt så jag vill göra nånting med det. funderade ett tag på att färga håret rött, men med tanke på att så många har det just nu, att jag måste bleka håret och att färgen bleks jättefort så tror jag att jag skippar det faktiskt! känns inte värt

äckel urblekta håret jag har nu

så här mörkt hade jag förut, funderar på nåt likande, haha kolla vad kort det var där btw, haha

eller vad tycker ni?





surrealistisk bild - paramore

blev nyss dissad av mina kära vänner, dom tog den tidigare bussen till solle, hehe jag därimot som är jävligt lat väntar på bussen som går direkt dit jag bor ;)
så jag sitter och gör färdigt min surrealistiska bild ^^

sororoty row

har nyss kommit hem från gabi, besviken på dden påstådda skräckfilmen, ja mena jag hoppade inte till en gång ju.... haha jag ville ju bli livrädd!
aja nu ska jag se på greys anatomy sen vet jag inte riktigt vad jag ska hitta på, vi får väl se, hare bra!

dagens outfit

detta har jag haft på mig idag då jag var hos michelle på hennes födelsedagskalas. hon fick en prinsessklänning av oss som hon sedan har gått runt med hela dagen så gulligt! <3

nu ska jag snart dra till gabi och ha filmkväll med henne och anna, det blir sororoty row hoppas att den är bra :)


mihi barnen som pysslar lite på golvet :)


♥ breaking dawn

hejhej, är nyss hemkommen efter att ha sett breaking dawn med mina vänner. hihihihi åh den var 10000gånger bättre än vad jag hade förväntat mig, lika bra som boken MINST! haha hur ska jag kunna vänta tills nästa år för att se andra delen!?!? och sen när vi kom ut från salongen såg vi att det börjat snöa också, det är så himla mysigt då den första snön kommer, haha men lär väl snart hata den igen ;)



ny header

suttit och gjort en snabb header nu på rasten, den får duga tills jag orkar göra en mer nogrannt! :)
nya:
gamla:

leker historiker

just nu sitter jag hemma hos gabi, vi leker historiker. imorgon har vi redovisning på historian, vi ska ha med en kvarleva och en berättande källa och förklara hur dom skiler sig och vad en historiker kan utläsa av dem. haha fattar ingenting, vi kommer väl bara babbla och låtsas att vi fattar vad vi pratar om hhehe. blir nog att satsa på ett E ;) smarta brudar vi är asså!

aja nu ska vi träna lite mer! baj

några klänningar

några klänningar jag har tittat på, dom översta är från hm och dom nedre från nelly. älskar den vita spetsklänningen, fast jag tycker dock att den är mycket finare i svart! :)

kan inte bestämma mig, vilken är finast? :)

onsdag

hejhej! idag så drog jag till gbskolan med gabi när vi kom hem från kramfors, som vanligt, och träffade mina bästa kompisar <3 snackade massa om bion på fredag och planerade fest om nån vecka :)
efter det drog jag och gabi till optikern och jag beställde ett par nya glasögon, blev väldigt nöjd med dom jag hittade! :)

i skolan började vi idag med att planera en musikvideo, enligt mig astråkigt! jag suger på sånt där, märks hur dålig fantasi jag har! hahaha

nu sitter jag och försöker hitta nån klänning till nyår, går sådäär .. så svårt att hitta nån fiin! så jag ska fortsätta leta lite mer nu, så lägger jag kanske upp några exempel här sen! hare bäst, puss ;*

17:31

hejhej, har nyss duschat, jätteskönt! nu sitter jag och tittar lite på sex and the city.

i helgen hade jag anna och gabi twilight-marathon, myysigt! så nu är vi redo att se på breaking dawn på fredag, hihi längtar jättemycket! jag älskar att se på bio, det är nog det mysigaste som finns!

nu ska jag sitta ett tag till vid datorn sen tänker jag he på musik i lurarna och dra ut på en liten promenad, hare bäst! <3

titta vad lockigt hår jag har när det är blött, så mupp ^^

5 sanningar

bara för att inte har nåt liv och extremt tråkigt så skriver jag 5 sanningar om mig själv

1. jag är lat som fan, rör mig eller tränar helst inte alls ^^

2. jag är alltid jättekall om mina händer vet inte varför, jag är konstig !

3. jag är sockerberonede, börjar jag äta godis kan jag inte sluta sen, ääääääälskaar allt sött ♥

4. jag är jätteblyg mot dom jag inte känner nå bra, ganska jobbigt, men det är inte lika illa som när jag var liten iaf då jag inte vågade prata med nån ^-^

5. jag saknar att inte träffa min kompisar varenda dag, saknar att gå i skolan i sollefteå! ♥

måndag

höstbild som gabi knäppte på mig för nån vecka sen :)

just nu sitter jag i datasalen, vi har digitalt skapande. egentligen ska jag börja med nån ny uppgift men eftersom jag inte vet vad vi ska göra så sitter jag och redigerar lite bilder i photoshop och bloggar hehee..
gabi har övergivit mig då hon är sjuk, elakt! som hämd ignorerar jag henne... hihihi buuusigt
btw idag fick vi reda på vårat betyg på sagouppgiften i svenskan, fick ett C! lite stolt faktiskt med tanke på att min saga söööög! hehe
ahja sista lektionen är inställd iallafall så vi får sluta lite tidigare, det gillas starkt! så jag ska göra lite läxa då jag kommer hem sen ska jag sitta vid och titta på senaste gossipgirl avsnittet tror jag! sova vore skönt också, kunde fan inte sova inatt!!!! suck
jajaja nu ska jag sluta skriva ( brukar inte skriva så här mycket!? ) och återgå till skolarbetet ;)
PUSS <3

söndag

haha märker att jag suger på att uppdatera, har inte så mycket att skriva egentligen hehe. men ska försöka att bättra mig iaf! har haft lov den här veckan och skolan börjar imorgon, är inte alls pepp.. har inte gjort några läxor heller så det måste jag hinna innan jag går och lägger mig, ifall jag orkar.. ;)

just nu sitter jag och tittar på film och skissar lite, mysigt värre !


RSS 2.0