skolfoto

sitter på bussen påväg till skolan, det är kortdag idag, sköönt!
vi har skolfoto första lektionen, det ser jag dock inte fram emot, men vad gör man inte ;)

hare bäst! puss <3


maniepiuf ♥

tittar igenom gamla bilder på min manne, åh är han inte så jävla gullig!? hihi kolla på dom första bilderna, där är han bara en lite bebis ju! jag kan inte annat än älska min katt! <3

beställt!

har beställt detta från hm, har provat toppen  butik och den sitter jättebra, fint sen med en midjekjol! hoppas att klänningen är fin på också! :)

i want ♥


dagens outfit



temauppgift


söndag

idag har jag inte gjort mycket, sovit bort dagen typ, och så har jag gjort lite müsli, asgott!
nu sitter jag vid datorn nydushad och fresh, har nyplattat hår också! jag fick en ny plattång av min bror igår! den är jätte bra, likadan som dom använder hos frisören, hihi! nu ska jag fara och handla, hare bäst! <3


goodmorning!

vaknade typ nyss, närmare bestämt 08:30, kunde inte somna om ... ahjaa jag sätter mig nog här vid datorn och tittar på några veronica mars avsnitt! 
jag börjar bli sjuk, ont i halsmandlarna och sånt, blir nog att mysa ner sig i soffan senare framför friidrotten!
ha en bra dag!

digitalt skapande

sitter på skolan och har digitalt skapande, vi har fått kladda lite i photoshop med ritplatta, askul! :)
vi slutar snart så jag åker med bussen hem till sollefteå kl 15:50, ikväll är det fotboll så jag ska ladda upp med lite chips och godis, ha det bäst!

funderar på att börja blogga igen, har igentligen inte så mycket tid men med tanke på att jag börjat media nu så kan jag fixa lite på skoltid, jag är väldigt sugen på det iallafall! hihi vi får se hur länge det håller!

haha fin bild från min istagram

RSS 2.0