that feeling

ligger just nu och lyssnar på musik, imorgon är det kortdag, ska nog få reda på mitt betyg på engelska nationella, hähä gick antagligen åt helvete..
sen efter skolan ska jag dra och söka sommarjobb, är fett nervös, går nog åt helvete det med.. nämen positiva tankar!
pusshej

image description

 


it will never happen

sitter på kontoret och tittar på revenge, är helt fast! bästa serien på länge
sitter och gör lite läxor och skriver på mitt cv samtidigt, ska söka sommarjobb imorgon, får se hur det går!
fick iallafall en av platserna som sommarlovs entrepenör första veckan på lovet, kommer få gå på föreläsningar och sånt sen får jag ett stipendium, känns bra :)
ska fortsätta göra nåt vettigt nu, hare bäst, puss

 


nyfärgat och klippt hår

osminkad och sånt men whatever, ganska stor skillnad va?

image descriptionimage descriptionimage descriptionimage description

 


dagen och gårdagen i bilder

image descriptionimage descriptionimage description

 

 


barbeque

image descriptionimage descriptionimage descriptionimage descriptionimage description

 


i hela mitt liv har jag hört en sång

har nyss kommit ut ur duschen, ren fresh och nyrakad, nice!
kom nyligen hem från anna, har varit där större delen av dagen!
hade två lektioner på skolan, eller en lektion sen tittade vi på en teater! satt på busstationen och solade en timme innan bussen kom!
var hemma i solle 12:16, drog direkt till anna och låg hos henne och stekte nån timme innan hennes mattelektion började. fick skjuts hem med hennes moppe, första turen i år!
sen kom hon och hämtade mig när hon slutade hähä!
sen har jag umgåtts med henne och erik, solat, spelat monopol och vare på lidl en sväng!
underbar dag och underbart väder med awesome sällskap, kan inte bli bättre!

image descriptionimage descriptionimage description

 


summertime

image descriptionimage description
hm äckligt blek jag såg ut på ena bilden, men orka bry

idag hade vi mattenationella, får ångest bara att tänka på det... så tänker inte skriva mer om det.
stekte ute i solen mellan mattepassen, så jävla skönt! hoppas på sommarväder hela veckan! bara några veckor kvar att uthärda i skolan nu, sen är det sommarlov! åh blir så glad bara att tänka på det!
och innan det är det cruising, kommer bli awesome! hihi glad tjej, puss!

livet leker

idag pluggade jag lite matte när jag kom hem, ytterst lite dock, orkade intee
sen ringde mysis och så drog jag med henne och alice och tittade på daniels fotbollsmatch i undrom, var fett nice! kul att umgås med my!
var fett kallt dock, och hade inte ätit nån middag så jag proppade i mig lite käk nu när jag kom hem :)
nu har jag myst ner mig under mitt varma täcke, hihi myyyys

ska he på nån musik och halvsova ett tag nu, puss

 


it all comes back to this

hallåja, deprimerande inlägg jag skrev igår.. ska försöka låta lite gladare nudå!

soligt och fint väder ute, awesome, och ska bli ännu bättre nu i veckan, hihi blir så glad när det är fint väder! :)

nu sitter jag på svenskalektion, kan inte säga att vi gjort något, vi ska skriva ett manus som ska läsas upp på måndag, och då är inte jag här, ska till frisören och klippa och färga håret, NICE!

är ganska trött, gick och la mig sent igår, men det är väl standard, satt vid skype ett tag sen somnade jag :)

förhoppningsvis soligt när jag kommer hem också, fast måste ändå plugga matte, haha eller orka det förresten, nationella får gå som det går! ^-^

i brist på bilder, gammal egopic

image descriptionimage description


varning för ovärt inlägg

okej börjar skriva en meningslös text om den här dagen då, varnar för ett bildlöst och en allmänt värdelöst inlägg!

började dagen med att va på fett dåligt humör, slutade med att jag gick till anna, i regnet!

väl hos anna såg vi på en 3timmars film, slöseri med tid.. tröst-åt dock massa godis, lite värt iaf

sen gick jag med på att spela monopol med anna, trots eriks varningar, klantigt av mig.. min ilska gick ut över anna och sen över alla andra..

sen kom erik och filip och joinade, slapp jag spela för det då? nej

sammanfattningsvis kan man ju påstå att jag var le hela dagen.. men var det tillsammans med anna, så det var lite värt iaf!

nu ska jag sova, eller det kommer jag förmodligen inte att göra men, vi kan låtsas

peace out!


puss å godnatt

nyss kommit hem från anna, har varit där hela dan typ, drog på en promenad med fridis en sväng sen har vi suttit i gille med erik, alltid nice!

vart fett trött så jag promenerade hemåt, mötte upp tommy så fick sällskap nästan hela vägen, nice dä!
är fett trött som sagt, så ska lägga mig och sova i min sköna säng! puss å godnatt!

fin blomma jag fick av en hemlig beundrare .. och en cool fiskmås får avsluta detta inlägg

 


mange bjuder

hola mis cariños!
ligger just nu hemma hos anna, vi gör typ ingenting, slöaar

idag har jag varit på marknaden , fortfarande värdelös, men värt med thaimat och munkar, varför inte lägga på sig några kilon liksom?

sen har jag och anni klippt sönder lite mer kläder och jag har klippt lite mer på min lugg som jag spontant klippte av häromdan, don't ask why

aja nu ska vi äta kladdkaka, kalorier <3

 


I'm so happy

idag har jag varit med anna, vi mötte upp frida och kalle och drog med dom på marknaden, värdelöst.. bara thaimaten som var värd!

sen drog jag och anna till mig och fikade innan vi drog vidare hem till henne, erik bjöd på hemgjorda munkar, åh awesome!

sen har vi tittat igenom alla annas kläder och varit på rut.mfl och köpt lite nytt till garderoben :)

sen promenerade jag hemåt, sitter nu och klipper om några t-shirtar till linnen, kommer bli asbra!

ni får ha det bäst, puss

 


for the first time, in a long time

idag har jag varit hos anna, vi pluggade, eller planerade iallafall att plugga, tanken som räknas hähä ;)
sen när jag kom hem grillade vi, min syster med familj kom hit och vi hade det jättemysigt! :)

imorgon ska jag och anna på stan, jag ska köpa ett par byxor och anii ska prova några klänningar! sen drar vi på marknaden och äter förhoppningsvis thaimat, mums
vi lär nog spendera massa tid på marknaden hela helgen ifall det är fint väder! :)

nu ska jag lägga mig och lyssna på lite musik, puss och godnatt!

 


this can't continue

idag hade jag mitt svenskatal på morgonen, har nog aldrig varit så nervös, men gick jävligt bra ändå :) fick ett D!
sen så har vi haft digitaltskapande, lika kul som alltid, vi har fått fördjupa i vad vi vill i ämnet, så jag sitter och ritar i photoshop! :) fett svårt ifall man jämför med att rita blyerts teckningar, men blir bara bättre och bättre!

sen på kvällen har jag varit och tittat på michelles första fotbollsmatch, åh så gulligt, tänk att hon är så stor redan! stolt moster jag är! :)

 


två teckningar

image description

 


true awesomeness

idag har jag varit på stan med familjen, fikat och kikat lite på kläder!
sen drog jag till anna, hon jag och erik började vårat marvel-marathon, awesome! så jävla bra filmer asså!
sen har vi varit på promenad med fridis, dom drog och solade sen satt vi i parken ett tag och njöt av solen :)

aja bäst jag går och lägger mig, ska kliva upp imorgon och fortsätta film-tittandet hos hagströms, fucking awesome!

 


things could have been different

goddagens!
sitter på skolan, är fett trött.. har inprincip gjort färdigt mitt svenskatal , måste bli lite längre bara!

fett äckligt väder det är förresten, regnar ligger stinkande maskar överallt.. vidrigt!

när när jag kommer hem ska jag nog inte göra båt speciellt, måste städa typ..
imorgon drar jag på stan med mamma och fikar och köper en sommarklänning jag tittat på, sen ska jag nog umgås med anna! :)

aja bäst jag börjar jobba lite nu! pusss

 


it gets so hard sometimes

hejs!

har nyss duschat och rakat mig, provade färgbomben jag köpte idag också, verkar vara fett bra! så nu känner jag mig super fresh! :) nu ligger jag i min nybäddade säng och gör lite läxor, ä duktig ja!

idag har jag varit med my, alice och anna på gb, så nu har jag pratat av mig massor, älskar mina vänner!
sen har jag varit på stan med anna, köpte färgbomben, provade en fett snygg sommarklänning på rut. sen väntade jag medans anna solade! sen hade vi värsta deeptalk påvägen hem, så bra att ha nån att prata med!

sen tjänade jag 20kr, hjälpte pappa att lasta några hundra kartonger från stora till lilla lastbilen :))

jaja måste fortsätta med läxan nu, svenskatalet kommer inte skriva sig av sig själv ^-^

pusss

bildbrist

 


letting go

hejjjj, sitter på i datasalen och drygar, dom andra har nationellt tal så vi har väl inte så mycket att göra ^-^ imorgon drar jag på gb med my och hänger där ett tag, sen drar nog jag och anna på stan, ska köpa en färgbomb :) färgade håret igår också btw, topparna var fett urtvättade.. ser något bättre ut nu iallafall :)
fett fint väder också, solsken och värme, känns som att det var kallt och dåligt väder bara nyss! ^-^
bild jag tog i höstas


new header

gjorde den här på lektionen idag, kan ta ett tag innan det syns dock! :)

älskade vänner <3


party like rockstars

det var fett nice i övik igår kväll, träffade massor av nytt folk, dansade och hade det jävligt roligt!

blev thaimat till lunch, mums

image descriptionimage description

 


new girl

hejhejhejehej, ehm damp
idag hade jag nationelltprov i engelska sen slutade jag, värt...
nu sitter jag och tittar på new girl, asså det måste fan vara roligaste serien någonsin, dör av skratt typ!
imorgon ska jag till övik på melindas födelsedagsfest, blir nog awesome :)
nu ska jag fortsätta glo på tvn , puss

 


love is not enough


funderar på att köpa en ny bikini, vet inte vilken dock.. den i ormskinn är fett snygg men man ser ju brunare ut ifall man har en vit eller en färgad. lutar mot samma modell som den vita fast i turkost, det lär ju passa till rött hår också, eller? tål att funderas på, vitt är snyggt med juuu

love the way you lie

ligger och lyssnar på musik, mys

bjuder på lite niceiga bilder från valborg

 


onsdag

det är onsdag idag vilket betyder att vi bara har två lektioner, åker till sollefteå vid halv 12, haha känns konstigt, jag hinner åka till kramfors ha lektioner och åka hem innan klockan är 12 men ifall det vore helg skulle jag fortfarande ligga och sova nu! 
ska nog dra och träffa anna och frida sen, hoppas på fint väder så att vi kan dra på stan! :)

haha brände mig i ansiktet igår, svider så in i helvete ..

 


R E D H E A D


livet är bra underbart!

gårdagen var awesome, nu sitter vi ute i solen och äter det sista av kebabpizzan, älskar livet ganska mycket nu! <3

 

 


RSS 2.0