♥ gymnasieval



jag sitter just nu i min mysiga säng och ska snart ta och lägga mig, har varit på möte nu ikväll och lyssnat på allt om gymnasieval, jätte drygt då jag redan vet vad jag ska gå .. medans jag väntade på skjuts hem kom några från jehovas vittnen fram till mig och pratade massa strunt, jag tog nåt informations blad och log snällt så att dom skulle försvinna, hehe .. 
asså jag har tänkt lite på hur tråkig min blogg är och ifall det ens är nån som läser den !? men jag vet allvarligt inte vad jag ska skriva om då mitt liv inte är särskilt intressant, ni får gärna ge förslag på nåt som ni skulle tycka vara intressant att läsa här i min blogg ♥ godnatt och sov så gott!

♥ träning

idag efter skolan var jag och my på vår första gymnastik träning, jag har inte gått i gymnastik på flera år men det verkar sitta i benmärgen så det är super! jätte skönt att ha en bestämd tid i veckan att träna! imorgon blir det nog att simma efter skolan, känns så bra att ta tag i motionen nu!

vad har ni gjort idag då?

♥ bullbak


idag har jag varit hemma hos min syster och bakat lite bullar och ja vi hade ingen kavel så man tager vad man haver, en colaflaska funkar ju alltid! det blev bullar med extra allt, mycket smör, socker, kanel och massor med marsipan, hehe! michelle och kevin bara öste på ;) sen var vi på stan en stund och matade lite ankor med våra nybakta bullar, skitkul tyckte ungarna! nu känner jag mig alldeles fet, äcklig och mätt! men goda och jävligt söta bullar blev det iallafall! och missade ett möte gjorde jag också, toppen!

vad har ni hittat på idag?

♥ bilder från ikväll


nu är jag hemma efter att ha varit på en promenad med my och frida, vi möttes på konsum och gick sedan broarna runt, super trevligt! nu sitter jag och myser i soffan och tittar på transformers, efter det ska jag nog krypa ner i min stora varma säng och sova :)

vad har ni gjort idag/ikväll?

♥ tonights outfit


♥ pizza

idag har jag varit på stan med syster och hennes små barn, vi sprang runt i lite affär bland annat leksaksaffären där vi köpte en låtsas spis vilket ledde till två lyckliga ungar! sen drog vi och åt oss feta på pizza på diana, nu sitter jag hemma i min säng med största huvudvärken, my ringde nyss och undrade ifall jag ville dra på promenad om en stund, orkar egentligen inte men jag kunde inte säga nej, vill ju med ;) jag får gå och lägga mig så fort jag kommer hem istället ..

vad har ni hittat på idag?

♥ emil assergård @ g.u.d

idag så hade vi skolfoto i skolan, vanligt gruppfoto och spex. spexet vart faktiskt mycket bättre än vad jag förväntat mig men endå inte okej .. och det vanliga gruppfotot är det ju bara att be för, jag lovar att jag kommer se ut som ett mongo, men den smällen får man ta ;)

nu ikväll var jag och my på församlingsgården då det var invigning, kvällen började med att vi blev bjuden på godis och massa gott och emil assergård kom och sjöng för oss, jätte mysigt! sen for han hem och då hade vi inte så mycket att göra och av nån anledning hamnade vi i en hiss (!?) och lekte där, eheh vi är som små barn ..


ja vi är vackra .. hehe

nu ligger jag och myser i min varma säng och är jätte trött, jag tror att jag ska äta nåt och sedan lägga mig och sova!

godnatt sötnosar! ♥

♥ coop konsum

nu går jag och lägger mig efter att ha pratat med my ett tag i telefon, behövdes verkligen, är inte lika sur längre nu .. och så har jag bestämt vad  jag ska ha på mig på gruppfotot imorgon! glömde förresten säga att vi fick praopapper i dag och jag och anna tog direkt moppen ner till konsum och fixade prao till v. 45 , lyckat!

godnatt och sov så gott!

♥ i väntan på skjuts



lyckad bild med en kvist i ansiktet, haha eller nåt

♥ sovmorgon

hejhej allihop! jag har tydligen sovmorgon idag till 10:05 fick jag reda på nyss .. jag och gabi gick tidigare från skolan igår och dom i klassen hade tydligen ansvar att informera oss om det, det är ju något klantigt som att dom kommer göra det liksom? nej jag är numera ovän med min mentor eller nåt, haha nej då jag ska nog förlåta honom . så småningom .. ^^

ni får ha en bra dag!

♥ tisdagkväll


= en perfekt tisdagkväll

♥ skoljoggen

nu har jag powerwalkat 5km i spöregn och ja det var lika härligt som det låter .. eller nåt .. så fort jag kom hem slängde jag av mig dom blöta kläderna och glufsade i mig fil med äpplen och kanel , siuper gott ♥ nu sitter jag i bara underkläder och fryser istället, funderar på att ta ett varmt bad för att sedan gosa ner mig i soffan och titta på en film, det låter väl bra?
vad har ni gjort i skolan idag?

♥ finalist veckansblogg

oh jag har blivit utagen i veckans blogg hos terese, ni får gärna lägga en röst på mig så blir jag super glad ♥

♥ kängor, dinsko


kolla vad pappa kom hem med igår, mh-mh-mm .. asso kärlek till dom ♥

♥ veckansblogg

jag är med och tävlar om att vara veckans blogg hos nathalie, va det du med och ifall du vinner får du länkning i tre dagar! du förlorar ju inget på det ;) klicka in HÄR för att komma till inlägget ♥

♥ Emil Assergård - Do You Miss Me



sitter och lyssnar på emil assergård, fan vad han är bra asså ♥

♥ alice

gabis söta mops, aliiice ♥

idag har jag jag varit hos gabi, vi har bakat blåbärscheesecake, fotat lite och sett på film. vi såg på camprock 2, faktiskt ganska bra film fast att jag inte gillar disneymusikaler! cheesecaken var fett god! ska nog baka den nån gång till, inte var den svår att göra heller så det var ett stort plus! nu ska jag gå och läsa lite innan jag går och lägger mig, eller vet ni nån bra film som går på tv ikväll? ♥

♥ friday

hejhej, idag var det sista dagen i skolan för veckan då, jätte skönt! vi hade orientering på idrotten, det spöregnade ute och då menar jag SPÖREGNADE!! men det gick bra ändå :) gabi följde med mig hem efter skolan och så hjälpte pappa oss att montera ihop min nya säng, awesome! sen tog vi moppen hem till henne och jag fick testa hennes kamera och sånt! slutligen drog jag iväg på ungdomsgården och hängde där ett tag men det var rätt dött så jag drog hem .. nu ska jag nog krypa till sängs, ni får ha det bäst! ♥

edit: vill bara upplysa om hur mysigt regnet smattrar på taket justnu, måste säga att det är det bästa jag vet, underbart!

♥ midcut boot


oh kolla vilka snyggingar jag ska köpa! 799:- på dinsko .. vad tycker ni? ♥

♥ ikea


♥ reebok easytone


här är en bild på mina nya, reebok easytone. fina va? jätte sköna att gå i också, jag rekommenderar som starkt!

♥ thursday



lite bilder från skoldagen, väldigt nice dag faktiskt fast jag har varit astrött sen fick jag gå hem i spöregnet, väldigt uppfriskande .. nu sitter jag hemma och tittar runt lite på olika bloggar och funderar på att hitta på nåt, baka kanske? ahja vi får väl se ^^
vad har ni gjort idag?

♥ behind the scenes - spexfoto


♥ todays outfit


♥ väldigt lite uppdatering nu

ja som sagt så vet jag att jag inte är så bra på att blogga just nu, saken är den att jag inte hinner knäppa fina bilder till bloggen och inlägg utan bild känns så tråkigt, men så blir det nu..
idag så slutade vi tidigare så jag och my gick till badet och simmade lite sen så gick vi i regnet och tittat på en tråkig och kall fotbollsmatch men avslutade dagen med att gå till frida där vi blev bjuden på mat i massor ♥ nu ska jag fortsätta se på idol, ni får ha bäst!

♥ dr house

Tisdag 21 september 2010 21:00

tror ni att jag blev gladast i hela världen när jag såg reklamen för house!? det är fan ett av dom bästa programmen  i veckan, åh det här gjorde min dag ♥

vilket är erat favorit program?

♥ blogging in school

hejhej, sitter i datasalen och har so-lektion. vi har gjort ett test på aftonbladet för att ta reda på vilket parti vi borde rösta på, jag fick piratpartiet så nu svarar jag och josefin på lite frågor om just det partiet. ni får ha det bäst så ska jag jobba lite ;)


♥ shopping in birstacity


här får ni lite bilder på det jag köpte i birsta igår, byxorna är egentligen ljusare .. sen köpte jag ett par reebok easytone, ohlala! en bild på dom imorgon kanske :)

♥ utgång


ikväll är det utgång! nu sitter jag och väntar på resten av gänget, så ska jag få hjälp med vad jag ska ha på mig, fatta beslutsångest jag har .. sen tar vi en promenad ner på stan! ifalljag orkar lägger jag upp en outfit bild senare! ni får ha det bäst!

vad ska ni hitta på ikväll?

♥ paket!


♥ tandvärk ..


jag var hos tandläkaren idag och spände tandställningen och sitter hemma med värsta tandvärken, det spänner i tänderna och i huvudet och så är jag hungrig också, jag antar att jag får göra lite nyponsoppa. haha kom nyss på att jag ska till birstacity imorgon, undra hur ont i tänderna jag komma ha då liksom .. men det är bara att uthärda, det kommer ju gå över om några dagar ;)

vad ska ni hitta på i helgen?

♥ goodnight


imorgon är jag ledig från skolan eftersom jag ha en tid hos tandregleraren i övik vid 11.00, det är ganska skönt att missa skolan en dag men samtidigt jobbigt, jag hamnar alltid jätte mycket efter .. men jag tog hem matteläxan idag så jag hade tänkt hinna jobba lite i helgen! nu ska jag iallafall göra iordning mig så att jag hinner läsa innan jag ska sova, godnatt på er! ♥

♥ pics from school



lite bilder från skolan, vissa tog jag av josefinkolla in hennes blog vetja!

♥ bästa från idol



vilka är era favoriter?

♥ todays outfit&facelook


♥ myser framför idol

sjuk, skelögd men väldigt glad sofia

hej allihop! idag har jag varit hemma från skolan, är fortfarande lite sjuk sen i helgen. har suttit hemma och haft ganska tråkigt men jag slapp allaktivitetsdagen iallafall, hehehe .. nu sitter jag och ser på idol, fan vad bra folk som kommer i år! tänk ifall man var så bra på att sjunga liksom.. nu ska jag fortsätta titta på tv, ni får ha det bäst! ♥

vad tycker ni om årets idoldeltagare?

♥ Erik Hassle - Standing Where You Left Me


men all kärlek till låten ♥

♥ idol

nån mer som ska se idol ikväll?

♥ fight to be famous


hahaha vad är det här igentligen? asså är det når fel på dom eller, kommer in med värsta dåliga attityden och hoppas på att gå vidare? haha och så kan dom inte ens sjunga! helt sjukt ju och det hela blev ju mycket bättre när dom börjar slåss, eller? haha!

♥ tävlar om goodiebag


jag är med och tävlar om den maffiga goodiebagen, kolla bara vad mycket saker! visst skulle det sitta fint att få den här i brevlådan? så tävla du med på www.hiilen.blogg.se !!
det är en chans ingen vill missa! (: här är länken till inlägget

♥ hearts


dagens shopping, halsband med kors och ett par tunna strumbyxor med små hjärtan

♥ fredagsmys

trött sofia väntar på skjuts till skolan ..

hejhej! idag har skolan varit seg, jag har feber och är förkyld så hela dagen gick sakta. dom flesta i våran klass var lediga idag eftersom dom ska se sverige-ungern i stockholm, lagom avundsjuk jag är! ahja det var väldigt tomt i våra korridorer ..
nu ska jag lägga mig ner och läsa och så har mamma lovat att köpa hem lite gotta så ska jag mysa ner mig i soffan och se matchen på tvn, ha det bäst!

vad ska ni hitta på ikväll?

♥ nattinatti


har nyss duschat och ätit, nu blir det att krypa ner i sängen, godnatt!

♥ torsdag



idag var skolan faktiskt jätte rolig, vi har en bra lärare i engelskan så vi får göra roliga saker, non går också jätte bra och matten är så lätt som den kan bli! sen fick jag skjuts hem av anna på hennes halvtrasiga moppe, sen har jag bakat en kladdkaka, vet inte ifall den blev god, vi får besök imorgon så jag får smaka den då!
nu ska jag äta nåt innan jag går och lägger mig, längtar lite efter skolan imorgon faktiskt! jagvet jag tror knappt min egna öron heller!

vad tycker ni om skolan?

♥ clothes


RSS 2.0