skjorta kavaj och röda byxor

tonights outfit

 


hey sweetie

hihi hittade en söt katt sovandes i min säng, plupp <3

 


hitta på en rolig rubrik.

image descriptionimage description

trött osminkad ful och äcklig tjej, missmatchar fint med två olika flaggor, fint hår också btw

nää jag har fett tråkigt, är trött som fan men kan inte sova, för ljust ute

fett händelserik dag idag, har varit och solat sen sett på film seeen inget ..

blir att färga håret imorgon iaf sen titta på dansuppvisning,
fett chill med en slö helg ändå, peppar sista april ja!

puss

 


it's time to move on

blekte håret idag, syns inte på bilderna men har alldeles gul/orange utväxt haha, extremt fult
men kommer nog bli awesome när jag färgar det imorgon ;)

image descriptionimage description


love the feeling

hejhej!
sitter just nu vid datorn och chillar lite. drog på stan direkt efter skolan idag, köpte ett par nya jeans, hårfärg och en mascara, hejdå studiebidraget! ;)
det blir väl att bleka håret imorgon och färga det på söndag! hihi äntligen långhelg, längtat hela veckan! två nationella prov och ett matteprov överstökat :) tagga sista april nudå, det kan inte bli annat än awesome!
annars ska jag inte göra så mycket mer i helgen, ska på dansensdag på söndag och titta på lillasyster, ser fram emot det, alla är så jävla duktiga!
nä nu ska jag inte skriva mer, puss

nu får det gärna bli sommar <3

when everything feels hopeless

mitt dåliga humör har tagit över igen, som det alltid gör..
ligger i min säng och lyssnar på musik, det enda som hjälper, myser ner mig med min bästaste katt <3 älskar dig min plupp

 


min favorit <3

 


on the other side of a street I knew

HEEJ!!
hihi bästa dagen på länge! kortdag, awesome väder, var på gbskolan med anna och frida, haha dampade loss lite! sen drog vi på stan, köpte årets första mjukglass, myste på hullstatrappen och gick och solade ett tag!

är på så himla bra humör nu, pusssss

feel the joy


image descriptionimage descriptionimage description

 


sommarkänslor till tusen!

känn er frestade ! ;)

 


sun in the sky, you know how I feel

hihi finfina vädret, sitter på gb och väntar på anna som nyss drog på lektion!
ville bara säga att jag älskar solen, tagga sommaren!

image description

 


can't stop thinking about you

hejs,
hade nationella idag, vettefan hur det gick men nu är det överstökat iaf!
sen såg vi lite på bamse på rasten, haha vi har fan inget liv!
slutet av dagen var jag på fett dåligt humör, spänningshuvudvärk och sånt shit..

lite gladare nu iaf, var hos syster på kvällen, mys!
är trött som fan, ska nog sova nu, puss

snart är det helg!! längtar

image description

 


goodnight

SHU!
vart inga läxor gjorda idag, ska göra dom imorgon, promise
nu ikväll var jag på en liten promenad med my och alice :) väldigt nice, fick prata av mig lite hähä

nu ska jag lyssna lite på musik innan jag ska sova, tagga nationella imorgon! typ

puss och godnatt

 

image description

 


if you just knew

heej!
idag hade vi sovmorgon så tog en lite senare buss, vi har matte just nu, jag jobbar inte som vanligt, måste skärpa mig.. hehe men har ingen penna såå

när jag kommer hem måste jag nog göra massa skoluppgifter jag inte gjort, räknade till ungefär 7 uppgifter, hur fan lyckas man?

svenska nationella imorgon också, men det känns inte som att det går att förbereda sig inför det, det går nog bra ändå! :) sen skriftliga provet på torsdag,
och nu ska vi tydligen ha matteprov på fredag också! döööö

hoppas den här veckan går fort ändå, ser fett fram emot helgen, får mitt studiebidrag sen ska jag köpa lite kläder och färga håret! sen är det ju valborg på måndag, då ska jag äta pizza med anni och sen blir det party!

så mycket jobbigt den här veckan men mycket att se fram emot!! :)

bäst och plugga lite nudå, pussss

 

image description

 


filmmys

hejs,
har myst ner mig i soffan med mitt täcke och tittar på shutter island, asbra film

ikväll har jag varit på ukm med anni, sen var vi och solade innan vi promenerade hem, dax att börja jobba på brännan ;)

sovmorgon imorgon, första lektionen är inställd, fett med chill!

nu börjar filmen igen, hare bäst pussss!!

 


lillasyster

 


min maniepiuf <3

 


set fire to the rain

mimmi hjälpte mig att bleka slingor igår, är just nu lite mörkt ginger hähä
blir nog att att jag har så här i en vecka så bleker jag det en till gång nästa helg och sen knallröd färg på det! det blir nog awesome!! :)

image description

 


trouble sleeping

försökte sova ett tag men det fick inte, fett jobbigt, massa tankar som går i huvudet .. liten sovmorgon imorrn iallafall, så det gör inte så mycket om jag inte sover :)

har inget att göra så bjuder på en teckning jag gjorde nångång förra veckan (:

misslyckat självporträtt :)

image description

 


don't you worry

heej,
idag hade vi kortdag, bad och sen historia fett chill! solade en stund sen har jag varit hos min storasyster större delen av dagen, åt middag där och umgicks med barnen :)
nu på kvällen har jag varit på sjukhuset nån timme, ligger och myser med min maniekatt nu, blir väl att sätta sig vid tvn nu en stund, puss på alla

 


this is how I feel, this is what is real


 


take your time

hejjj, sitter på engelskalektionen och gör inte ett skit, ska göra nån bokrecension men gör den sen eller nåt..

nästa vecka har vi svenska nationella.. och så måste jag förbereda talet som ska vara färdig v18, kuuul

idag ska jag till min mysis efter skolan och träffa hennes lilla bebis, hihihi längtar som en tok!!

finfina egopicar.. trött tjej

image description

 


who's that girl?

image descriptionimage description

I wanna be the one

 


kan inte annat än älska solen

hello! gårdagen var asnice! åkte till bollsta vid efter 5 sen när vi kom fram åt vi pizza! fett gott
kvällen vart jättebra, spårade kanske lite men heheh :)
när vi vaknade satt vi ute i solen och lekte med idas kattunge, så gull
fett fint väder iaf, känns som att det är sommar! legat på balkongen och solat nästan hela dagen! awesome!

hihi och så blev jag moster imorse till världens sötaste alice, ihihih så glad!

 

image descriptionimage description


jag blir jätteglad!

hihi har fått jättefina kommentarer på mina teckningar jag ritat, så himla kul att ni tycker dom är fina, blir jätteglad! :)
image description

hello sunshine!

helt underbart väder idag, längtar så jävla mycket till sommaren nu!! hihi blir så lycklig när det är så här soligt ute!
våååårkänsloor till tusen!!

har promenerat en sväng till stan idag och fixat lite grejer, imorgon ska jag ta bussen till bollsta med hanna och rebecka, är fett förkyld nu men hoppas på att det blir awesome ändå!

image description


fixat till på mitt rum!

hihi tyckte det var tomt på väggarna så jag köpte några ramar och satte upp mina teckningar, blav ganska bra faktiskt :)
har kommit in i nån fas då jag har massa inspiration, kan inte sluta rita haha

 


I will be on your side

hejs!
har nyss lagt mig, men är inte trött, as usual :p håller förövrigt på att förfrysa, nån borde få kontroll över pannan i huset, det är alltid antingen för varmt eller för kallt...

idag har jag inte gjort så mycket, tittat på o.c, ritat och lekt med lilla alexandra!
imorgon ska jag dra på stan med anna, måste ta ut lite pengar, köpa ramar (ska sätta upp lite teckningar är det tänkt., kmr bli awesome!) sen måste jag köpa ett ritblock, mitt tog slut idag, måste cutta mig liteee... ne

nu ska jag mysa ner mig under täcket, godnatt

 


the best thing I know

image description

 


when I look into your perfect eyes

image description

dålig mobilbild men :p


you're so sweet

shu!
ligger hemma och tycker synd om mig själv, har fått nån äckelförkylning..
så har legat framför tvn med mitt mysiga täcke och tittat på film större delen av dagen :)
känner mig bättre nu än imorse iaf!

filmen igår var asbra som alltid, fett nice med 3D förutom dom där extremt fula brillorna då hehe :p var fett trött i ögonen efteråt också!

nu bjuds det på kladdkaka här, det verkar som att det är nån som tycker att jag behöver gödas lite extra.. men jag kan inte tacka nej såå..

puss å kram

 


a dustland fairytale

drar iväg till stan och möter upp anna nu, vi ska på bio och gråta till titanic hehe!

image description

 


you could do so much better

helluuu
sitter och pluggar, vill inte sova och har inget bättre för mig såå, inte för att jag fattar nåt .. haha är inte så bra på läxor
ger nog upp snart hehe, men ska ge det ett försök till först!
godnatt!


 


running up that hill

tjo!
idag har jag städat
mitt rum och min garderob, hehe det var ingen ordning alls, får se hur länge det får vara fint innan jag stökar ner igen!
hittade min klocka i röran också, borde kanske börja använda den igen! tycker den är ganska fin, fick den i julklapp för nåt år sen :)
äckelväder förövrigt, vafan ska det snöa för!? vill ha sommar nu tack! blir deprimerad juuuu
ahja nu ska jag nog sätta mig och titta lite på o.c, puss och kram

 


vi har ingenstans att ta vägen


image description



alla mina drömmar

shuuu!
sitter och fikar och tittar på falling skies!
nu är det äntligen loov!! så skönt, nu kan jag vara uppe på nätterna och sen sova ut hela förmiddagen! NICE :)
idag fick jag paket av min bror, hihi fick ett par rayban brillor, så jävla snygga!! nöjdtjej
sen fick vi massor av andra roliga saker :p

nu ska jag fortsätta titta på tvn, pusss

 


when I killed your rock and roll

hejsssss...
sitter i min säng och lyssnar på system of a down, asjävlanice!
idag har jag inte gjort mycket, sov 3 timmar när jag kom hem från skolan, hehe skönt! sen har jag tittat lite på oth, för ovanlighetens skull liksom ;)
nu är jag jättepigg, undra hur jag ska kunna sova inatt.. :p

puss på alla!

 


pysselonsdag

det här är vad vi gjort idag typ, tråk med pyssel! vi skulle skapa ett rum som beskrev en text! satte mig och ritade en teckning till lenis istället! :) mycket roligt, funderar på att välja bild och form som individuelltval! :)

image description

 


the end is near

hejsvejs!
sitter och tråkar, bara hockey på tvn, astråkigt?
idag har jag varit på skolan, när jag kom hem bakade jag en kladdkaka, asgod! :):)
imorgon är det kortdag, chilllll, hoppas dock att jag inte behöver göra äckelengelskanationella... håller tummarna
nu ska jag nog beställa lite kläder från hm, mamma bjussar! :]

harebäst!

nöjd tjej!

 

 


when the memory starts to fade

mii hallå!
har nyss gått och lagt mig, idag har jag suttit och tittat på massa oth avsnitt, snart ikapp nu.. vill inte att det ska ta slut :( får sega ut dom sista!

nu på kvällen har jag tittat på maria wern, nu ska jag nog läsa en stund elr nåt! :) godnattpuss

image description

 


better you than me

hejs!
hänger på skolan, snart blire att gå till skolsyster och få en spruta, inte så pepp inför det ... kommer nog svimma elr nåt :p hope not!

i helgen har jag varit hos anna, vi såg på första saw filmen, kass.. så vi orkade inte se dom andra hehe!
sen igår var jag hos min storasyster och fikade, busade med vilda hihi så
söt, hon var jätteglad :)

ahja måste gå på lektion nu, hare bra, puss

 

suris tjejis

 


RSS 2.0