äntligen helg!

halloj!

sitter nere vid datorn nu, skypade hela natten för andra gången den här veckan, mys som alltid!
klev upp klockan 10 då robert ringde, han undrade ifall jag ville vara barnvakt en stund, så jag har lekt med michelle i nån timme! vi har byggt pussel och tittat på film, anastasia! :)
nu ska jag titta på några avsnitt av one tree hill innan jag ska äta, ha en bra helg! puss

image description

 


<3<3


jag och min mysis <3

jag kan bjuda på mig själv ja



hihihi så kul ju

du som reser mig

hejs!
har tråkigt så tänkte att jag kunde skriva ett ointressant inlägg om min dag, lucky you!
var på skolan som vanligt, ganska nice dag, ritade i photoshop sååå kul! hihi
drog till anna vid 4 idag sen har vi varit på kosse en sväng, sen hos billy..
nu på kvällen har vi härjat med frida och kalle, vi var jättebusiga, hehehe! sen åt vi varma mackor hos fridis innan jag drog hem :) kom hem för typ en timme sen!
är ganska trött nu men vill inte sova :p lär väl gå och sätta mig och rita elr nåt sånt tråkigt! ni få hare braaa pusshej.

 


det är visst nån som är tillbaka

hejsan!
idag har jag varit hos anna hela dagen, vi har spelat wii och gått på en promenad, kom hem för typ 1timme sen :) nu sitter jag och tittar på maria wern så får jag se vad jag hittar på sen, godnatt alla! :)

osminkad och trött tjej

 


hello monday

shulululuu
sitter på skolan och tråkar , jävla skitlektion! var astrött när jag vaknade imorse och somnade typ på bussen, asskönt!
kommer nog till stan halv5 idag, ska gp direkt till anna så ska vi gå på en prommis! nice

två fina bilder från helgen, snodde en från cassis instagram

 


so fucking awesome!

halloj!
har nyss kommit ur duschen!

idag jag varit hos anna, vi har gamat lite och sett lite på film sen har vi gått broarna runt, så jävla skönt! :D
nuuu har jag fett tråkigt, ingen är social heller.. tappade precis min iphone i ansiktet EHEH, kul info :)

ahja pussis

 


yesterdays adventures

image descriptionimage descriptionimage descriptionimage descriptionimage descriptionimage description

 


everybody's going to the party, have a real good time

hola mis cariños! :):)

hihi idag är jag jätteglad!
har precis städat mitt rum så det är asfint, ska sätta upp snyggare gardiner imorgon också!
nu drar jag snart till anna och gör iordning mig innan vi möter upp resten av våra vänner på stan, vi ska först ut och äta och sen blir det party!
känns som att det kommer bli en bra kväll! :)

massor av pussar! :*

 


this is how I feel, this is what is real

tjo!

idag har jag varit i övik med fredrik och otto, skulle till tandläkaren sen drog vi och åt thaibuffé, standard! var väldigt nice!
sen på eftermiddagen har jag tittat på oth ett tag :)

just nu är jag på fett dåligt humör, vet inte varför, bara fett irriterad på allt och alla! allt känns åt helveteee, ska snart gå och avreagera mig på nån oskyldig stackare!

längtar dock till helgen, har en känsla av att lördagen kommer bli awesome! äta middag med gamla klassen och sen party! hihi blir lite gladare när jag tänker på det! :)

ni får ha det bäst!

bjuder på en bild från imorse, då jag var på bra humör! ^-^

image description

 


feeling much better now

hallojj!

har typ nyss kommit hem!
hela den här veckan har varit hemsk, och idag var värsta äckeldagen som jag fasat för i flera veckor... lekt journalist och gjort en tidning tillsammans med resten av media.. åh tur att man är social, eller hur var det nu ... EHEH
gick dock ganska bra, inte lika hemskt som jag trodde, men inte kul heller, men nu är det överstökat! :D

drog direkt ner på stan efter skolan, åt pizza med my, daniel och frida, mysigt! och avslutade kvällen med att titta på estetarnas slutproduktion, asjävlabra! :)

nu är jag trött som fan, blir nog sängen nu, ska dra till övik med fredrik imorgon, niceigt!

puss och godnatt!

 


stunder jag saknar

hejshejs! har börjat inse hur kul det är att titta tillbaka på gamla minnen när man är lite smådepp! åh saknar sommaren och att umgås med mina vänner, brunbrända ben osv, fan vad roligt vi haft, längtar tills i sommar då jävlar! och så kommer vi ha en liten alice med oss också, gud vad mycket som hänt på två år! LÄNGTAR!

bilder från bästa sommaren, 2010! så fina vänner jag har!

ey your looking good

hej jag har tråkigt, less på skolan som fan

haha behöver ingen prankmirror för att roa mig, är ful ändå ;)

image descriptionimage descriptionimage descriptionimage descriptionimage descriptionimage description

när våren öppnar sina dörrar

hejsan!
idag har jag varit på stan på my och daniel, mys! sen har jag tittat på tv ett tag, skiiiidor :)
nu ligger jag och lyssnar på massa nice musik!
åh förövrigt så älskar jag vädret just nu, vårkänslor till tusen, hihi så härligt att stå ute i solen imorse när jag väntade på bussen! hihi blir så glad!

inte så bra bilder men orkade inte ta bättre , resultatet efter färgningen ^-^

image descriptionimage description

 


impuls hähä

jag och min syster köpte lite hårfärg på kosse, vi får se vad detta blir :s

 


det kallas tvivel det där som stör

hola mis mariposas!
är påväg hem till solle nu, idag var första skoldagen efter lovet! har inte gjort så mycket, fick tillbaka matteprovet vi gjorde för nån vecka sen, hade två fel, ett poäng från A, hehe lite surt ^-^
sen så hade vi bad på idrotten, jag och gabi var som enda som var med, hehe mupp! så vi lekte bara ;)

nu ska jag nog he på musik i lurarna och sova ett tag :)

pusssss

image description

fin reklam jag knåpat ihop på medialektionen idag :))

 


when life gives you lemons, make lemonade

spenderade hela lovet med anna,
veckan i bilder!

image descriptionimage description

 


because you make me happy

goddagens!

vaknade ganska tidigt idag typ 11, sen har jag tittat på tv medans jag halvsovit i soffan, skönt ^-^ gillar att vara uppe sent på natten och bara slöa på förmiddagen! gäller att passa på nu när det är lov ;)
jag har nyss dammsugit lägenheten och funderar på att dra till annas place nu, vi ska fortsätta nörda tvspel hehe ^-^

osminkad sofia iklädd mjukiskläder

 


livet leker

hejs!

sitter och tittar på wallander och äter kanelknäcke nu :)
har varit hos anna större delen av dagen, spelat tv-spel och tittat på film, niceigt!
nu på kvällen har jag varit med my och daniel och grillat banan med choklad, asmysigt! hihi satt på mys gård och chillade vid brasan :)

aja ska fortsätta att titta på tv nu, pussipuss

image descriptionimage description

 


godnatt alla underbara! <3

hejshejs! godnatt på alla, nyss kommit hem till anna! :) började kvällen hos anna och erik, sen drog vi på stan och hullsta, ganska NICE! :) opepp tjej först sen asglad tjej, peppar nästa helg nudå! :) puss påer! :*

 


make the most of this life

hejs! kom nyss ihåg att jag har en blogg! o:

nyss kommit hem från bylla, fetat lite :) nu sitter jag och kollar igenom gamla bilder och skrattar för mig själv, hihi så kul :)

nu äre lov också, äntligen!! :) var väl tänkt att det var utgång imorgon eftersom det är vintermarknad hullsta och så, får se hur det blir med det.. :)

här får ni två fina bilder, första bilden snodde jag av my, förr och nu ;)

 


RSS 2.0