a drawing

nåt jag ritade ihop inatt, inte riktigt färdig än tror jag, men snart :)

 


friday

känslan när man skrev ett långt inlägg och det försvann..

ahja sitter iaf här och är allmänt irriterad på allt och alla, varför är alla så irriterande för? eller är jag kanske bara lättirriterad..
är förövrigt opepp inför imorgon, fett jobbigt! men så brukar det kanske vara kvällen innan nåt kul ska hända? maybe

lyssnar på lite musik och tände nyss ett litet ljus, mihi fint! nu ska jag rycka upp mig, ni får ha det NICE!

mitt fina försök att se pepp ut:

 


onsdag

dagen planerad, tittar i h&ms nya katalog och har nyss börjat läsa keplers nyaste bok (: den är asbra, tänkte läsa ut den tills ikväll, NICE!

 


just chillin'

hihi ligger och gosar med min dixie, har skypat hela natten så nu är jag lagom trött! ^-^
proppade nyss i mig en tallrik med kalkon och massa sås, haha tjockis forever <3

ahja tror jag ska gå ut på en liten prommis, hare bäst pussss

 


sometimes I get a good feeling

har nyss kommit hem från annibanani, hängde lite i gille, asnice! var dock inte där så länge .. men det hann hända massa ändå, true hagströmstyle ;)

nu sitter jag och äter julmatsrester, är man en tjockis så är man ;) hehe MAT<3

fin osminkad tjej osv. haha älska lastbilströjan också ;)

 


rearrange

hehe har möblerat om lite på mitt rum :)

 


happiness

hihi stolt moster <3

 


waiting for santa

jag och michelle sitter och myser, hon längtar efter tomten, men först blir det mat! (:

 


merry christmas


the evening before christmas

myser järnet! är jättetrött och lyssnar på massa chill musik! hihi imorgon är det julafton = massa mat och mys <3
mihi pussss


ny header

gjorde nyss en ny header, inte den finaste men jag orkade inte göra en bättre! (:

blond sofia


ååh saknar nian somfan! 9B<3

tittar igenom gamla bilder, fan vad blond jag var förut, ganska stor skillnad ifall man jämfört med nu, fin tandställning också btw ;)


lördag

hejhej!
idag har jag inte gjort mycket, sov enda till 13:30 (!!!!) asskönt! sen har jag seegat framför tvn, och tittat på bla musikhjälpen på svt2 och på skidskytte :)
sen har jag haft lite photoshoot, knäppt massor av bilder, nu sitter jag vid datorn och försöker ladda hem nåt photoshop, går ja laaagom bra, not.. haha men det löser sig nog

imorgon ska jag titta på gympatävling på valla med anna och gaabi, hoppas jag vaknar i tid, med tanke på att det börjar 12 hehe!

nu ska jag titta på oth ett tag då jag inte har bättre för mig, ha det bäst, pussss

högklackat på nyår?

några snygga skor från nelly.com, funderar just nu på dom första kilklackarna, känns lätta att gå i då dom inte är så höga :)

all i want for christmas is you

idag har jag bakat massor med lussebullar och lyssnat på julmusik på högsta volym, man känner verkigen att julen börjar närma sig nu, julstämning till 1000! :)

sen har jag inte gjort så mycket mer förutom att jag har tittat på längdskidor och skidskytte, hihi jag tycker att det är så kul! ^-^

har nyss käkat på sibylla så jag är proppmätt, nu drar jag igång ett avsnitt av one tree hill innan jag går och lägger mig! hare bäst, pusssss



hej mitt vinterland

snöstorm i kramfors, snöslask och äckel som resulterade i genomblöta skor påväg till bussen, att använda uggs i det här vädret är inte att rekommendera!

det är dock finare väder här i solle, nu har jag bytt om till min onepiece och sitter och myser! så får vi se vad jag hittar på senare!

pussss

 

 


5 sanningar

1. älskar julen och allt som ger julstämning, det finns inget mysigare än julkalendern, hihi känner mig som ett litet barn på julafton <3

2.
jag tänker alltid för mycket, det enda som får mig att sluta fundera är musik, skulle inte klara mig utan!

3. min favvo mat är thai- och kinamat, friterat är så gott! :)

4. jag älskar att titta på massor av tv-serier, det är precis som att titta på en bra film men den tar aldrig slut!

5. jag har slarvat bort mitt nintendo 64, jamena hur lyckas man!? deprimerande

det snöar

väntar på bussen i kylan


pilotmössa



snygg eller för mycket? :)

tjuvarnas jul

sitter på skolan och tittar på julkalendern, myysigt

RSS 2.0