inatt så drömde jag om dig och det väckte gamla minnen

hallå hallå :)
har nyss kommit hem från skolan, ganska chill dag faktiskt! hade egentligen tänkt se på massa serier nu men pappa har lämnat in datorn på lagning, kommer känna mig handikappad så länge den är borta...
så jag vet inte vad jag ska hitta på, lär väl sitta och nörda min padis ett tag, drawsome och tapped out is the shit! :)

 


give me love like never before

hejs! :)
har haft en asnice söndag! jag och anna gick på en kort prommis, blåste asjävla kallt men solen sken iaf! :) sen så hängde vi i gille ett tag innan vi drog på hullsta och tittade på musikdirekt, var faktiskt nåra som var jättebra! :)

nu ska jag nörda lite drawsome innan jag somnar, godnatt :) pussipuss

 


flashbacks

le me 12-13år
cool chey
haha hittade lite bilder när jag sparade över allt på datorn till en hårddisk, dom här knäpptes för typ 5år sedan, haha minnen <3

you're amazing

hejs! sitter och kollar på mello och äter godis, lisa miskovski är lugnt bäst :):) har nyss kommit hem från anna :) varit där hela dan, började med lite plugg men slutade med att vi satt och pratade massa samtidigt som jag nördade drawsome med erik ^-^ hade jättemysigt iaf!

imorgon ska vi nog gå på promenad och sen titta på musikdirekt :)

ha en niceig kväll, pusss

image description

soligt och fint väder när jag väntade på skjuts :)


från kylan in i värmen

har nyss varit på kosse och köpt godis, helgen är nu räddad hahah ^^
ligger i fåtöljen och myser med min muppkatt, haha han ligger helst på rygg på min mage , söto! ;*

imorgon ska jag nog till anna och plugga lite matte, annars ska jag nog inte göra nåt spec, sova ut typ!

pussar ;*

image description

 


she's an angel for sure

hejshejs!

idag hade jag bara en lektion, helt onödigt enligt mig, satt typ och ritade, värt att åka till kramfors för det lix?
aja älskar att rita iaf ^-^ sen har jag varit på gb, asroligt, mihi saknar mina bästisar <3 följde med my hem ett tag, vi har alltid så mycket att prata om så det var jättemysigt :) och snart får hon sin bebis också, längtaaar :):):)

har nyss tittat på gårdagens bb-avsnitt och nu sitter jag och lyssnar på min spotify, mysimys!

ingen skola för mig imorgon, ska ta bussen till övik för att gå till tandläkaren :) har inte varit där sen jag tog bort min tandställning så vi får se vad dom säger ^-^

aja ni får ha det bäst, pusss

 


you saved my life once

hola mis cariños!

sitter och äter kanelknäcke och dricker oboy för stunden, gottigotti!

idag var det skola som vanligt, drygt, allmänt less för tillfället på allt och alla..
sista lekken pratade vi iaf om individuellaval, asnice tycker jag, vill välja massa saker :) vi kommer bla få trafikundervisning vilket är fett bra! :D

har nyss tittat på bigbrother , det kan nog bli en asbra säsong tror jag, förra bbgänget var ju awesome! ^-^

ahja är astrött nu, zombiestyle typ, funderar på att gå lägga mig nu, vore asskönt
ni får ha det bäst pussipuss

 


ett mirakel

nyss tittat på mello, haha massa rage på twitter och facebook märker ja, haha ranelid var ju lugnt bäst ändå , alla sög ju ^-^

aja annars är jag fortfarande sjuk, ush! var på stan och fikade en sväng på förmiddagen med familjen då fredrik åker iväg igen imorgon! var jättemysigt :):)

nu ska jag titta på bond innan jag går och lägger mig, godnatt på er <3

image description

 


knows when she's wrong and she lies

drar till robert en sväng och fikar, skulle vara med anna men hon blev sjuk, fml :<

ha en bra kväll , pusss

 


poodlestyle

när hanna har tråkigt går det ut över nåns hår, idag mitt ^-^

 


fredagsmys

fredag=sovmorgon, hanna och gabi bjuder på fika och film today, chips snickerskaka och ensam hemma, AWESOME

 


I got a feeling that I don't belong

sitter och ritar :) söta manieplupp i bakgrunden <3

 


jag vill ha dig nu som jag hade dig förut

hola mis amigos!
var hemma från skolan idag, sov till 1 asjävla skönt! tänkte att det var bäst att vila en dag för att bli frisk nångång, har ju envisats med att gå på skolan hela veckan trots feber, hehe typiskt mig ^-^

hehe fina osminkade jag ^-^ pussss på er

 


ziperall


onsdag

sitter på busstationen nu, bussen kommer om en halvtimme, suck ...
jag och gabi var nyss på dollar och köpte godis, tycker att jag förtjänar det nu när jag är sjuk och allt ^-^

känn er frestad ;)

gabi köpte lite nudlar ;)


who needs to sleep?

hittade två bilder som beskriver mig jävligt bra denna måndagmorgon, har typ inte sovit en blund inatt... kunde inte

ser såhär död ut just nu
bara att peppa inför skolan nudå

 


the sun is shining

image descriptionimage descriptionimage descriptionimage description

 

 


porträtt

ska föreställa min fina mysis, typ inge likt dock.. skyller på att jag är astrött och har dåligt ljus på mitt rum hähä!
jaja kul vare iaf, älskar att rita såhär på kvällen :)

 

hehe mina vänner blir offer nu när jag ska lära mig rita realistiskt ;)

 


the best of us can find happiness in misery

hejs! idag har jag varit på stan en sväng, mysigt!
nu har jag städat och dammsugit lägenheten, inte lika kul, hihi min katt är så jävla gullig, asrädd för dammsugaren, mihiiii så synd om honom, typ den enda han är rädd för! springer runt och försöker gömma sig ^-^ sen har jag gjort nån engelska uppgift som skulle vara inlämnad för länge sedan hehe

nu chillar jag med min padis och lyssnar på music! hähä suktar efter massa kläder som jag inte har råd med, inväntar redan typ två paket som ska betalas ^-^

ikväll blir det nog mellomys, chips och sånt (: fetta järnet liksom

aja nu ska jag sluta skriva, ha det bäst pusss

image description

 


some shopping - isadora

 


saturday

drar på stan med familjen för lite fikamys! (:

image description

 


inget konstigt alls

typ två vanliga dagar i vårat liv

I don't want to let you down

tjenixen! sitter och tittar på massa serier justnu, grey's, vampire diaries och massa mer! har inget liv HÄHÄHÄ :]

äntligen helg btw! :D den här veckan har gått asfort! varit med my och daniel igår och förrgår, NICE
annars så har den här dagen varit aschill också, låg och sov jävligt skönt i klassrummet innan mattelekken, var så jävla trött ^-^

ska fortsätta nörda nu, pussss
ehe älskar att syns hur morgontrött jag är på första bilden ^-^

nu är jag pigg och glad ;)


vi kan kalla det en videoblogg

JA VI ÄR NORMALA! ^-^

on our way home

nu åker vi hem! kände inte igen nån av musiken på konserten, men det var väl bra ändå ^-^ vi var VIP, fick sitta uppe på balkongen! och nu äter vi kanelknäcke och tittar på film i bussen! nice

 


todays outfit

åker mot sundsvall nu då, sen gb och promenad lite senare idag (:

 


just wanted to say that I've missed you



hihi massa cp bilder med bästa syskonen från urkult, mami syns med ^-^ fredrik är äntligen hemma i sverige igen! nu är jag glad! :D

I know you wanna stay in bed, but it's light outside

påväg hem till solle nu , underbart! sen är det inga lektioner imorgon, ska iväg till sundsvall och lyssna på en konsert med tvspelsmusik (!?) aja säkert bra! :)

asså fan vad fint väder det är nu! lagom kallt och soligt, så himla fint ute också! :)

hm oseriös pose där, så att ni vet lix (;

image descriptionimage descriptionimage description

 


I'm sexy and I know it

humorn på topp, haha så ful

image descriptionimage description

 


it's freezing inside

så jävla kallt inne nu, pannan stannade förut och värmen har inte kommit tillbaka! har på mig jackan inomhus ja, och hoppar runt för att hålla mig varm, ush

 


världens snyggaste kompis!

skypade nyss med babbibus, hon är vacker hon!
fick se hennes fina fåtölj också, chill somfan!

blev dock dissad nu..

 


when I lose myself I think of you

sitter på mattelekken, säger som gabi, jag har jobbat 10tal - 1 = 0tal, hähä ligger i fas iaf! sen har vi digdig och mentorstid, CHILL

hej min blogg är intressant! not (:

bjuder på två fina instagrampics

image descriptionimage description

 


lite mer sommarbilder, åh saknar <3

 


hey I miss you summer



vare med anibanani idag, hihi pratat massa om sommaren, fan vad vi längtar nu asså, det kommer bli AWESOME!! vi kommer ha bästa sommaren någonsin!

nitarnitarnitar <3

snygg väska från modekungen

 


goodmorning people

är jättetrött och känner mig fett äcklig , åt kall pizza till frukost, asjävlagott! nu myser jag med min kissekatt, miiiii
ahja ska dra mig mot duschen nu, hare gött, pusss

 


why am I awake?

hm ligger i min säng och lyssnar på musik, två feta hundar har ockuperat hela min säng också, tur att dom är söta!
har tråkigt och kan inte sova så det fick bli ett meningslöst nattinlägg här

hähä

 


jag erkänner, jag är fet

nyss bakat muffins, med dumle och nutella hähä!
sen så har vi fått massor med mackor och bullar så att det räcker ett år eller så! ^-^ undra vem som kommer dö av fetma? sofia kanske ..
och så blir det pizza till middag, är inte så sugen ... känns inte så bra detta ^-^
svälter iaf inte ;) och det är lördag så då får man fetta! 
image descriptionimage descriptionimage descriptionimage description

we found love in a hopeless place


bara för att jag älskar denna låten <3 föredrar dom lugna versionerna och brukar lyssna på den med sam tsui på spotify (:

todays outfit ; chillmode

sitter och ritar för mig själv, ett till realistiskt porträtt, hehe får se ifall jag vågar visa den sen ;)

har myskläder på mig, mjukisbyxor och pappas tjocktröja, MYS
nu ska jag göra lite nyponsoppa till mig själv sen ska jag se ifall jag ska baka nåt idag! pusss

 


you're so fucking special, I wish I was special, but I'm a creep

mihi satt och ritade igårnatt, första realistiska teckningen jag gjort någonsin, askul men assvårt! :) lugnt att jag ska försöka mig på det igen!

 


so tell me why we're talking when we dance so good






åh hittat ett nytt favoritband, wakey!wakey!, det är grubbs, bartendern i oth som spelar piano och har helt underbar röst! blev alldeles fast när jag hörde honom sjunga i 7nde säsongen så jag googlade och hittade hans band, kärlek<3

watching alcatraz

image descriptionimage description

 


"we don't have balls"



hahahahhah

now's not the time to be so sad and mournful

äcklig sofia sitter som en forever alone och dricker varm nyponsoppa!


idag=onsdag=kortdag, var i stan typ 12:15 så jag gick och umgicks med anna och mysis ett tag :) sen tog jag en skön prommis hem!

annars har jag typ tittat på några avsnitt av psych och annat tråk, kul liv!
tänkte dra mot duschen nu, pusss

hm lägg märke till dom fina julgardinerna, dags att byta kanske?

 


RSS 2.0