lite höstbilder


Mona Lisa



sitter på digitalt skapande och redigerar mona lisa, jag gör en vampyrverson av henne hehheheh, mycket snyggare ellerhur !?
förövrigt har jag extremt ont i huvudet så att jag tror att jag ska dö, fan vill hem nu eller nåt! älskar livet just nu ..

iPad


ååh jag längtar tills jag får min iPad! alla i våran klass ska får varsin, förhoppningsvis nästa vecka!! haha fan vad jag ska skryta med den asså, bah här sitter jag och chillar med min iPad, haha så himla coolt!

björnf*tta


kolla vad jag nyss fick hem, hur jävla awesome är inte det !? hihi nöjd

onsdag

hejhej!
sitter nere på kontoret och försöker fundera ut en saga till svenskan, den ska vara inlämnad på fredag och jag har inte ens gjort hälften, lyckat! och våran lärare är assur så det är inte ett alternativ att lämna in försent så jag ska kämpa vidare med den så uppdaterar jag kanske imorgon! :)

extremt dålig mobilbild på mig från imorse, den får duga ;)

UGG's Australia

nu har jag beställt ett par uggs, dom är så himla varma och sköna nu till vintern! det blev ett par mellan höga bruna, så som ska väl komma om ungefär två veckor ifall jag har tur! 



uggs är lungt mina favvoskor ifall man bortser från converse! så gulliga



torsdag - mobilblogg

godermorgon killar och tjejor, väntar just nu på bussen som går till kramfors, det blåser svinigt kallt asså! och gabi har dissat mig och är sjuk eller nåt..

ni får ha en bra dag! puss


fluffigt

sitter och väntar på bussen i blåsten, när jag kommer till solle så drar jag nog till gb-skolan och träffar myy och kanske nån mer ifall jag har tur!

har min fluffiga luva på mig <3


cambilder

hihi har nyss bakat kladdkaka, med kokos i, sjukligt gott asså!
nu sitter och tittar på gossip girl och fjantar i camen hehe

min nya vinterjacka


tisdag

sitter på mattelektionen, jag
är så trött så jag kan inte tänka, hehe så jag sitter och håller på med mobilen istället ;)

bild från imorse då jag väntade på bussen


fotouppgift, medieproduktion



här är några bilder jag har tagit till en skoluppgift, vi skulle knäppa bilder till en låt vi gillar, jag är inte helt färdig då det ska vara bilder för ett bildspel i 1 min! inte så bra redigering dock, har bara picasa på den här datorn men det får duga! :)

birsta

idag har jag varit i birsta med gabi, så nu har jag köpt en vinterjacka! lägger kanske upp en bild på den imorgon ifall jag hinner :)

nu sitter jag och ritar lite, mysigt
ska snart gå och lägga mig, godnatt! ;*


RSS 2.0