trying to look happy but I'm not

sitter på svenskalekken, typ allmänt less , kluddar och lyssnar på musik, borde jobba men orkar inte.. vill gå lägga mig i min säng och sova i en vecka eller så.. typ ge mig en paus.

image descriptionimage description


chillin'

typ orkar inte vara aktiv här egentligen, myser och lyssnar på massa bra musik på min spotify, chill-listan <3, ska väl sova snart elr nåt sånt, ifall jag orkar, puss på alla

 


kladdkaka och wii

heheh har varit med anna hela dagen, har lärt henne spela guitarhero och så har vi bakat kladdkaka med geisha och dumle, mumma! sen spelade vi lite supermario men det spårade totalt, hahaha tror inte jag skrattat så mycket nångång! annas fel allting ;)
awesome dag! :D

 


råkade beställa hem (a)


tråkigt ^-^


hehe har tråkigt, sitter och fular mig i camen och sånt! hade tänkt se på tv men det sög så jag satte mig vid datorn istället! lär väl hitta på nåt skoj (:

drawing

image descriptionimage description

tidsfördriv, älskar att rita <3

myser

image descriptionimage description

 


ledig fredag

hejs, idag har jag varit ledig från skolan, asnice! typ sovit och suttit vid datorn hela dan, ba chillat typ :) nördat pretty little liars heheheh
nu ska jag städa mitt rum, ser ut som ett bombnedslag där ^-^

dagens outfit, långkalsonger och tjocksockar MYS

image description

 


drawing

image descriptionimage descriptionimage descriptionimage description

 


inspiration

lite grejs jag ritade i 8-9, blir lite sugen på att rita nu faktiskt!

 


typ ge mig!

 

 


trollkarlen från oz

har varit och tittat på musikal idag, asbra! :)


image descriptionimage descriptionimage descriptionimage description

 


chillar järnet!

sitter och chillar på engelska lekken, hehe fattar inget, lyssnar på moa lignell ist, så jävla bra (:

 

image descriptionimage description

 


goodmorning

godmorgon allihopa, hihi är lite trött, skypade hela eftermiddagen/kvällen/natten hehe somnade nånstans vid två tror jag, minns inte riktigt ^-^ hehe fetat nice iaf!

nu ska jag äta frukost och byta om, sen sova på bussen! (:
mihi puss

 


hahahaha

 

 


fotouppgift

blev färdig med fotouppgiften idag, redigerat och skrvit ut våra foton, bara att rama in dom nästa vecka då, AWESOME!

image descriptionimage description

shoppingsugen


photoshop är min bästavän <3

sitter och leker lite i photoshop med några av studiobilderna vi knäppte förra veckan, hihi asroligt! extremt dålig kvalle på bilderna på blogg.se btw

uttråkad

hm känns som att jag uppdaterar ofta om typ inget alls men jaja, har inget bättre för mig! har astråkigt just nu är trött men kan inte sova, tur att man har wordfeud asså <3 hehe som jag förövrigt äger på just nu ;)

skola imorgon aschill dag, bara att glida igenom lektionerna typ! matte svenska digdig och mentorstid! NICE
ska återuppta mitt wordfeudande nu, godnatt!

 


fotouppgift

hejs, idag har jag suttit och tittat på massa avsnitt av pretty little liars, är helt fast, så jävla bra!
sen har jag hunnit med och gjort fotouppgiften som ska vara färdig tills på tisdag, inte så nöjd men det duger :) inte så mycket att skriva egentligen, ska nog nörda lite mer avsnitt nu, hare gött, pusss

 

 


ha-ha

 

 


tv-spelskväll

nyss kommit hem från anna efter att ha spelat tv-spel med henne erik pontus och filip hela natten! askul! jag tog med mitt wii till gille så spelade vi supermario, mariokart, marioparty och guitarhero! det var asnice men fan vad trött jag var på slutet, somnade typ på en sekund sen hehe ^-^
sen när vi vaknade spelade vi lite mer och såg lite på vampirediaries, mys :)
blev inga bilder knäppta så det blir ett bildlöst inlägg, nu ska jag se på nå serier sen får vi se vad jag hittar på, hare bäst!
pussssss <3

digitaltskapande


ehehe

en vanlig mattelektion (: hm känner mig väldigt seriös på bloggen nu förtiden hehe

image descriptionimage description



hejs svejs

ihihihi hej, eller nåt! har inget att skriva egentligen, eheheh..

meen! försöker ändå, idag har jag varit på skolan, som alltid då, ganska chill dag, fyra lektioner! på mediekommunikationen fick vi skriva varsitt brev till martin och johan som sitter fängslade i etiopien, visa vårat stöd och sånt, roligt! :)

har nyss ätit och ska bara dammsuga lite sen ska jag dra på kosse och köpa hårfärg, HATA UTVÄXT! eheh

ni får några fina bilder från min iPad, jag och gabi är väldigt aktiva på gymnastiklektionen ;)

 


plugg

sitter och skriver min historia uppgift som ska vara färdig imorgon, fattar inprincip ingenting, hehe! har iaf en superbra app i iPaden som jag kan samla alla mina skolarbeten i, awesome! sen engelskaglosor på det, som att jag har tränat på dom!? nää ingen självdisciplin här heller.. fan
aja brukar ju lösa sig ändå!


hm vadå fet?

bylla in my <3


awesome dag!

hejs! nyss kommit hem! aschill dag idag, vi har bara två lektioner på onsdagar :) först engelska sen estetisk kommunikation, vi har börjat redigera våra musikvideor, hihi var askul!

var hemma i solle typ kvart över 12, så jag drog direkt till gb och hälsade på mina vänner <3 hehe och skröt lite med min iPad, såklart ;)
sen gick jag och annibanani på stan en sväng, blev bjuden på en chokladboll! hihi snällt!

hehe nu lyssnar jag på musik och egopicar, nice ;)

image descriptionimage description

 


iPad <3

fick våran iPad idag på skolan! asbra!
lite jobbigt med WiFi bara, föredrar 3G som på iPhonen eftersom internet är assegt på mitt rum så jag får meddelanden jätte sent och inte alls ibland, IRRI! jaja det ska jag fixa, får flytta lite på routern ^-^ hehe lyckades skypa lite med gabi så länge jag satt i köket iaf (:

nu ska jag lyssna lite på musik innan jag går och lägger mig ;) pussss

haha chillm0de

image descriptionimage descriptionimage descriptionimage description

 


söndag

äter gofrukost och tittar på tv, toast och proviva! (: sen ska jag till kevin och fira hans födelsedag!

image descriptionimage description

 


it's always darkest before the dawn


nyss klickat hem från h&m


bäställde nyss lite underkläder från h&m, rea kunde inte låte bli hehe, sen så vart det ett lång svart linne/klänning, NICE

åkt pulka

nyss kommit in efter att ha åkt pulka med michelle och kevin, nu ska vi fika och leka lite inomhus (:

image descriptionimage descriptionimage descriptionimage description

 


skolhelvete

hm inget att blogga om, skola hela veckan! så jävla jobbigt att kliva upp på morgonen, man går igenom hela dagen typ zombie-style heheh^^
slutade tidigt idag iaf, som varje onsdag, blir att dra till my när jag kommer till solle, sakna henne somfan! bara sitta och prata om allt! <3<3

ahja ska dra mot bussen nu, pussss

mihi gabi är lite arg på matten ;)


trerätters med dom bästa <3

hejhej! kom nyss hem från melinda efter en jättemysig kväll med min förra klass! 9B<3

trerätters middag, sällskapsspel, gladiatorerna och massa mys! hihi åh så trevligt vi hade! vi var lugnt team-ali, lite awesome när han saxade fast gladiatorn!!

hihi bästa kvällen på länge! (: älskar mina vänner! <3

image descriptionimage descriptionimage descriptionimage descriptionimage descriptionimage description

 


fredagsmys

halloj! blir inte mycket bloggande för mig märker jag ^-^ haha känns inte som att jag har nåt kul att skriva!

igår drog jag till anna lite spontant och myste lite i gille, mycket trevligt tills jag var tvungen att åka hem haha..

idag har jag varit hos gabi, vi såg på arn för nån skoluppgift som ska vara färdig nästa vecka.. och så åt vi massa chirre och dirre, efter det spelade vi lite kinect och bakade en kladdkaka!
när jag kom hem hade papi dukat upp massa glass och sånt, så jag proppade i mig det också , hahaha sitter och sväller lite nu asså!

sen så köpte jag två wiispel också, AWESOME!

 


it's pizzatime

mmm-mumma, nu har jag gjort en supergod pizza till middag med
svamp och musslor! GOTT!<3

image descriptionimage description


myyser

hejhej, sitter just nu i min onepiece och tittar på skidor på tvn, jättemysigt! jag börjar bli lite smått sjuk nu, bäst att jag frisknar till innan skolan börjar, inte för att jag ser fram emot den ..

igår beställde jag remotes till mitt wii, så kan vi spela tvspel flera stycken sen! hihi så himla awesome! hoppas paketet kmr snart!

ni få hare så gött, puss

 


hello 2012!

gott nytt år och sånt!
nyårslöfte: 2012 ska bli det bästa året någonsin, starting from today!

 


RSS 2.0