♥ bullbak


idag har jag varit hemma hos min syster och bakat lite bullar och ja vi hade ingen kavel så man tager vad man haver, en colaflaska funkar ju alltid! det blev bullar med extra allt, mycket smör, socker, kanel och massor med marsipan, hehe! michelle och kevin bara öste på ;) sen var vi på stan en stund och matade lite ankor med våra nybakta bullar, skitkul tyckte ungarna! nu känner jag mig alldeles fet, äcklig och mätt! men goda och jävligt söta bullar blev det iallafall! och missade ett möte gjorde jag också, toppen!

vad har ni hittat på idag?

Kommentarer
Postat av: amanda kling

colaflaskan fick jjust ett nytt användningsordåde? (yy'

2010-09-27 @ 18:56:17
URL: http://amandakling.blogg.se/

Innan du kommenterar:

- Jag godkänner inte kommentarer som innehåller spam eller reklam
- Kommentarsfältet är ingen chatt, kommentarer såsom '' Hur är det med dig?, Vad ska du hitta på idag? '' osv. godkänns ej!

Jag hoppas ni gillar min blogg, ha en bra dag! :)


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0