♥ emil assergård @ g.u.d

idag så hade vi skolfoto i skolan, vanligt gruppfoto och spex. spexet vart faktiskt mycket bättre än vad jag förväntat mig men endå inte okej .. och det vanliga gruppfotot är det ju bara att be för, jag lovar att jag kommer se ut som ett mongo, men den smällen får man ta ;)

nu ikväll var jag och my på församlingsgården då det var invigning, kvällen började med att vi blev bjuden på godis och massa gott och emil assergård kom och sjöng för oss, jätte mysigt! sen for han hem och då hade vi inte så mycket att göra och av nån anledning hamnade vi i en hiss (!?) och lekte där, eheh vi är som små barn ..


ja vi är vackra .. hehe

nu ligger jag och myser i min varma säng och är jätte trött, jag tror att jag ska äta nåt och sedan lägga mig och sova!

godnatt sötnosar! ♥

Kommentarer
Postat av: Emelie

Okej :D

2010-09-25 @ 12:41:20
URL: http://emeliiem.blogg.se/
Postat av: linda

GUUD vad gulllig blogg

2010-09-25 @ 21:35:09
URL: http://liindaazz.blogg.se/

Innan du kommenterar:

- Jag godkänner inte kommentarer som innehåller spam eller reklam
- Kommentarsfältet är ingen chatt, kommentarer såsom '' Hur är det med dig?, Vad ska du hitta på idag? '' osv. godkänns ej!

Jag hoppas ni gillar min blogg, ha en bra dag! :)


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0