♥ friday

hejhej, idag var det sista dagen i skolan för veckan då, jätte skönt! vi hade orientering på idrotten, det spöregnade ute och då menar jag SPÖREGNADE!! men det gick bra ändå :) gabi följde med mig hem efter skolan och så hjälpte pappa oss att montera ihop min nya säng, awesome! sen tog vi moppen hem till henne och jag fick testa hennes kamera och sånt! slutligen drog jag iväg på ungdomsgården och hängde där ett tag men det var rätt dött så jag drog hem .. nu ska jag nog krypa till sängs, ni får ha det bäst! ♥

edit: vill bara upplysa om hur mysigt regnet smattrar på taket justnu, måste säga att det är det bästa jag vet, underbart!

Kommentarer
Postat av: Anonym

gud vad fin blogg du har :D

2010-09-18 @ 01:00:03
URL: http://angelinasliiife.blogg.se/
Postat av: josefin

Alltså helt seriöst, det SPÖREGNADE exakt hela dagen igår! Blötte ner typ hela huset när jag kom hem, hehe..

Och jag håller med om att det är huuuur mysigt som helst när regnet smattrar på taket ^^ hihi

2010-09-18 @ 09:16:21
URL: http://josefingustafsson.devote.se
Postat av: alicia johansson

superfin blogg!

2010-09-18 @ 15:19:46
URL: http://aliciajohansson.devote.se

Innan du kommenterar:

- Jag godkänner inte kommentarer som innehåller spam eller reklam
- Kommentarsfältet är ingen chatt, kommentarer såsom '' Hur är det med dig?, Vad ska du hitta på idag? '' osv. godkänns ej!

Jag hoppas ni gillar min blogg, ha en bra dag! :)


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0