♥ pizza

idag har jag varit på stan med syster och hennes små barn, vi sprang runt i lite affär bland annat leksaksaffären där vi köpte en låtsas spis vilket ledde till två lyckliga ungar! sen drog vi och åt oss feta på pizza på diana, nu sitter jag hemma i min säng med största huvudvärken, my ringde nyss och undrade ifall jag ville dra på promenad om en stund, orkar egentligen inte men jag kunde inte säga nej, vill ju med ;) jag får gå och lägga mig så fort jag kommer hem istället ..

vad har ni hittat på idag?

Kommentarer
Postat av: michelle

fin blogg :)

2010-09-25 @ 18:44:20
URL: http://miichellealmqviiist.blogg.se/

Innan du kommenterar:

- Jag godkänner inte kommentarer som innehåller spam eller reklam
- Kommentarsfältet är ingen chatt, kommentarer såsom '' Hur är det med dig?, Vad ska du hitta på idag? '' osv. godkänns ej!

Jag hoppas ni gillar min blogg, ha en bra dag! :)


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0