♥ torsdag



idag var skolan faktiskt jätte rolig, vi har en bra lärare i engelskan så vi får göra roliga saker, non går också jätte bra och matten är så lätt som den kan bli! sen fick jag skjuts hem av anna på hennes halvtrasiga moppe, sen har jag bakat en kladdkaka, vet inte ifall den blev god, vi får besök imorgon så jag får smaka den då!
nu ska jag äta nåt innan jag går och lägger mig, längtar lite efter skolan imorgon faktiskt! jagvet jag tror knappt min egna öron heller!

vad tycker ni om skolan?

Kommentarer
Postat av: elina

vad söt du är! :D jag gillar inte skolan, och är glad att jag slipper den!

2010-09-02 @ 23:29:27
URL: http://weelcometomylife.blogg.se/
Postat av: Josefin

Du är such <3

Och skolan är helt, helt okej!! :D

2010-09-04 @ 20:06:49
URL: http://Josefingustafsson.devote.se

Innan du kommenterar:

- Jag godkänner inte kommentarer som innehåller spam eller reklam
- Kommentarsfältet är ingen chatt, kommentarer såsom '' Hur är det med dig?, Vad ska du hitta på idag? '' osv. godkänns ej!

Jag hoppas ni gillar min blogg, ha en bra dag! :)


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0