lördag

hejhej!
idag har jag inte gjort mycket, sov enda till 13:30 (!!!!) asskönt! sen har jag seegat framför tvn, och tittat på bla musikhjälpen på svt2 och på skidskytte :)
sen har jag haft lite photoshoot, knäppt massor av bilder, nu sitter jag vid datorn och försöker ladda hem nåt photoshop, går ja laaagom bra, not.. haha men det löser sig nog

imorgon ska jag titta på gympatävling på valla med anna och gaabi, hoppas jag vaknar i tid, med tanke på att det börjar 12 hehe!

nu ska jag titta på oth ett tag då jag inte har bättre för mig, ha det bäst, pussss

Kommentarer

Innan du kommenterar:

- Jag godkänner inte kommentarer som innehåller spam eller reklam
- Kommentarsfältet är ingen chatt, kommentarer såsom '' Hur är det med dig?, Vad ska du hitta på idag? '' osv. godkänns ej!

Jag hoppas ni gillar min blogg, ha en bra dag! :)


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0