måndag

höstbild som gabi knäppte på mig för nån vecka sen :)

just nu sitter jag i datasalen, vi har digitalt skapande. egentligen ska jag börja med nån ny uppgift men eftersom jag inte vet vad vi ska göra så sitter jag och redigerar lite bilder i photoshop och bloggar hehee..
gabi har övergivit mig då hon är sjuk, elakt! som hämd ignorerar jag henne... hihihi buuusigt
btw idag fick vi reda på vårat betyg på sagouppgiften i svenskan, fick ett C! lite stolt faktiskt med tanke på att min saga söööög! hehe
ahja sista lektionen är inställd iallafall så vi får sluta lite tidigare, det gillas starkt! så jag ska göra lite läxa då jag kommer hem sen ska jag sitta vid och titta på senaste gossipgirl avsnittet tror jag! sova vore skönt också, kunde fan inte sova inatt!!!! suck
jajaja nu ska jag sluta skriva ( brukar inte skriva så här mycket!? ) och återgå till skolarbetet ;)
PUSS <3

Kommentarer
Postat av: Gabi

Taskigt!

2011-11-07 @ 15:06:42

Innan du kommenterar:

- Jag godkänner inte kommentarer som innehåller spam eller reklam
- Kommentarsfältet är ingen chatt, kommentarer såsom '' Hur är det med dig?, Vad ska du hitta på idag? '' osv. godkänns ej!

Jag hoppas ni gillar min blogg, ha en bra dag! :)


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0