onsdag

hejhej! idag så drog jag till gbskolan med gabi när vi kom hem från kramfors, som vanligt, och träffade mina bästa kompisar <3 snackade massa om bion på fredag och planerade fest om nån vecka :)
efter det drog jag och gabi till optikern och jag beställde ett par nya glasögon, blev väldigt nöjd med dom jag hittade! :)

i skolan började vi idag med att planera en musikvideo, enligt mig astråkigt! jag suger på sånt där, märks hur dålig fantasi jag har! hahaha

nu sitter jag och försöker hitta nån klänning till nyår, går sådäär .. så svårt att hitta nån fiin! så jag ska fortsätta leta lite mer nu, så lägger jag kanske upp några exempel här sen! hare bäst, puss ;*

Kommentarer

Innan du kommenterar:

- Jag godkänner inte kommentarer som innehåller spam eller reklam
- Kommentarsfältet är ingen chatt, kommentarer såsom '' Hur är det med dig?, Vad ska du hitta på idag? '' osv. godkänns ej!

Jag hoppas ni gillar min blogg, ha en bra dag! :)


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0