I will be on your side

hejs!
har nyss lagt mig, men är inte trött, as usual :p håller förövrigt på att förfrysa, nån borde få kontroll över pannan i huset, det är alltid antingen för varmt eller för kallt...

idag har jag inte gjort så mycket, tittat på o.c, ritat och lekt med lilla alexandra!
imorgon ska jag dra på stan med anna, måste ta ut lite pengar, köpa ramar (ska sätta upp lite teckningar är det tänkt., kmr bli awesome!) sen måste jag köpa ett ritblock, mitt tog slut idag, måste cutta mig liteee... ne

nu ska jag mysa ner mig under täcket, godnatt

 


Kommentarer

Innan du kommenterar:

- Jag godkänner inte kommentarer som innehåller spam eller reklam
- Kommentarsfältet är ingen chatt, kommentarer såsom '' Hur är det med dig?, Vad ska du hitta på idag? '' osv. godkänns ej!

Jag hoppas ni gillar min blogg, ha en bra dag! :)


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0