if you just knew

heej!
idag hade vi sovmorgon så tog en lite senare buss, vi har matte just nu, jag jobbar inte som vanligt, måste skärpa mig.. hehe men har ingen penna såå

när jag kommer hem måste jag nog göra massa skoluppgifter jag inte gjort, räknade till ungefär 7 uppgifter, hur fan lyckas man?

svenska nationella imorgon också, men det känns inte som att det går att förbereda sig inför det, det går nog bra ändå! :) sen skriftliga provet på torsdag,
och nu ska vi tydligen ha matteprov på fredag också! döööö

hoppas den här veckan går fort ändå, ser fett fram emot helgen, får mitt studiebidrag sen ska jag köpa lite kläder och färga håret! sen är det ju valborg på måndag, då ska jag äta pizza med anni och sen blir det party!

så mycket jobbigt den här veckan men mycket att se fram emot!! :)

bäst och plugga lite nudå, pussss

 

image description

 


Kommentarer

Innan du kommenterar:

- Jag godkänner inte kommentarer som innehåller spam eller reklam
- Kommentarsfältet är ingen chatt, kommentarer såsom '' Hur är det med dig?, Vad ska du hitta på idag? '' osv. godkänns ej!

Jag hoppas ni gillar min blogg, ha en bra dag! :)


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0