love the feeling

hejhej!
sitter just nu vid datorn och chillar lite. drog på stan direkt efter skolan idag, köpte ett par nya jeans, hårfärg och en mascara, hejdå studiebidraget! ;)
det blir väl att bleka håret imorgon och färga det på söndag! hihi äntligen långhelg, längtat hela veckan! två nationella prov och ett matteprov överstökat :) tagga sista april nudå, det kan inte bli annat än awesome!
annars ska jag inte göra så mycket mer i helgen, ska på dansensdag på söndag och titta på lillasyster, ser fram emot det, alla är så jävla duktiga!
nä nu ska jag inte skriva mer, puss

nu får det gärna bli sommar <3

Kommentarer

Innan du kommenterar:

- Jag godkänner inte kommentarer som innehåller spam eller reklam
- Kommentarsfältet är ingen chatt, kommentarer såsom '' Hur är det med dig?, Vad ska du hitta på idag? '' osv. godkänns ej!

Jag hoppas ni gillar min blogg, ha en bra dag! :)


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0