you're so sweet

shu!
ligger hemma och tycker synd om mig själv, har fått nån äckelförkylning..
så har legat framför tvn med mitt mysiga täcke och tittat på film större delen av dagen :)
känner mig bättre nu än imorse iaf!

filmen igår var asbra som alltid, fett nice med 3D förutom dom där extremt fula brillorna då hehe :p var fett trött i ögonen efteråt också!

nu bjuds det på kladdkaka här, det verkar som att det är nån som tycker att jag behöver gödas lite extra.. men jag kan inte tacka nej såå..

puss å kram

 


Kommentarer

Innan du kommenterar:

- Jag godkänner inte kommentarer som innehåller spam eller reklam
- Kommentarsfältet är ingen chatt, kommentarer såsom '' Hur är det med dig?, Vad ska du hitta på idag? '' osv. godkänns ej!

Jag hoppas ni gillar min blogg, ha en bra dag! :)


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0