you saved my life once

hola mis cariños!

sitter och äter kanelknäcke och dricker oboy för stunden, gottigotti!

idag var det skola som vanligt, drygt, allmänt less för tillfället på allt och alla..
sista lekken pratade vi iaf om individuellaval, asnice tycker jag, vill välja massa saker :) vi kommer bla få trafikundervisning vilket är fett bra! :D

har nyss tittat på bigbrother , det kan nog bli en asbra säsong tror jag, förra bbgänget var ju awesome! ^-^

ahja är astrött nu, zombiestyle typ, funderar på att gå lägga mig nu, vore asskönt
ni får ha det bäst pussipuss

 


Kommentarer

Innan du kommenterar:

- Jag godkänner inte kommentarer som innehåller spam eller reklam
- Kommentarsfältet är ingen chatt, kommentarer såsom '' Hur är det med dig?, Vad ska du hitta på idag? '' osv. godkänns ej!

Jag hoppas ni gillar min blogg, ha en bra dag! :)


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0