awesome dag!

hejs! nyss kommit hem! aschill dag idag, vi har bara två lektioner på onsdagar :) först engelska sen estetisk kommunikation, vi har börjat redigera våra musikvideor, hihi var askul!

var hemma i solle typ kvart över 12, så jag drog direkt till gb och hälsade på mina vänner <3 hehe och skröt lite med min iPad, såklart ;)
sen gick jag och annibanani på stan en sväng, blev bjuden på en chokladboll! hihi snällt!

hehe nu lyssnar jag på musik och egopicar, nice ;)

image descriptionimage description

 


Kommentarer

Innan du kommenterar:

- Jag godkänner inte kommentarer som innehåller spam eller reklam
- Kommentarsfältet är ingen chatt, kommentarer såsom '' Hur är det med dig?, Vad ska du hitta på idag? '' osv. godkänns ej!

Jag hoppas ni gillar min blogg, ha en bra dag! :)


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0