hejs svejs

ihihihi hej, eller nåt! har inget att skriva egentligen, eheheh..

meen! försöker ändå, idag har jag varit på skolan, som alltid då, ganska chill dag, fyra lektioner! på mediekommunikationen fick vi skriva varsitt brev till martin och johan som sitter fängslade i etiopien, visa vårat stöd och sånt, roligt! :)

har nyss ätit och ska bara dammsuga lite sen ska jag dra på kosse och köpa hårfärg, HATA UTVÄXT! eheh

ni får några fina bilder från min iPad, jag och gabi är väldigt aktiva på gymnastiklektionen ;)

 


Kommentarer

Innan du kommenterar:

- Jag godkänner inte kommentarer som innehåller spam eller reklam
- Kommentarsfältet är ingen chatt, kommentarer såsom '' Hur är det med dig?, Vad ska du hitta på idag? '' osv. godkänns ej!

Jag hoppas ni gillar min blogg, ha en bra dag! :)


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0