tv-spelskväll

nyss kommit hem från anna efter att ha spelat tv-spel med henne erik pontus och filip hela natten! askul! jag tog med mitt wii till gille så spelade vi supermario, mariokart, marioparty och guitarhero! det var asnice men fan vad trött jag var på slutet, somnade typ på en sekund sen hehe ^-^
sen när vi vaknade spelade vi lite mer och såg lite på vampirediaries, mys :)
blev inga bilder knäppta så det blir ett bildlöst inlägg, nu ska jag se på nå serier sen får vi se vad jag hittar på, hare bäst!
pussssss <3

Kommentarer

Innan du kommenterar:

- Jag godkänner inte kommentarer som innehåller spam eller reklam
- Kommentarsfältet är ingen chatt, kommentarer såsom '' Hur är det med dig?, Vad ska du hitta på idag? '' osv. godkänns ej!

Jag hoppas ni gillar min blogg, ha en bra dag! :)


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0