sommarlov på riktigt!

hejsan!
ligger just och myser i min sköna säng, ska he på lite nice musik och försöka att inte låtsas om att jag är så förkyld och äcklig som jag är!

igår var sista dagen på "jobbet", det var asfint väder så satt på busstationen och stekte innan bussen kom, höll på att svettas ihjäl! och där vi träffade på nån lustig gubbe också som var pratsugen, haha kramfors asså...

sen när jag kom hem till solle drog jag typ direkt till ani, låg där och stekte sen gjorde vi pizza med erik, vart fett god!

sen tvingade jag familjen hagström att titta på fotboll, vart inte så populär! haha
slutade med att jag satt där själv, men matchen gick ju åt helvete ändå så..

idag har vi inte gjort då mycket, såg på nån film sen har vi lagat mat typ :) justja såg forrest gump också, så jävla bra!!
sen fick jag skjuts hem av anna på moppen, körde runt stan lite, asnice!

förövrigt så har inte blogg.se ändrat sig för mig, än.. få se ifall jag måste leta reda på en ny bloggportal sen då, låter fett jobbigt... jag som har bloggat här i en evighet ju.. aja men behöver inte oroa mig för det än iaf! :)

hare bäst, pussar!

 


Kommentarer

Innan du kommenterar:

- Jag godkänner inte kommentarer som innehåller spam eller reklam
- Kommentarsfältet är ingen chatt, kommentarer såsom '' Hur är det med dig?, Vad ska du hitta på idag? '' osv. godkänns ej!

Jag hoppas ni gillar min blogg, ha en bra dag! :)


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0