sommarlov

hejeheehjee!
äntligen sommarlov nudå! kortdag med fika idag sen drog jag och var med ani och fridis typ hela dagen, hihi hade askul!
sen har jag tittat på lite serier och städat, börjat se på person of interest, jävligt bra!

nu är jag fett dåligt humör, hade velat ha nån att slå, jävligt hårt, faaan att vissa saker kan göra en så jävla sur, palla alla... typ dö.

nästa vecka har jag iaf sommarjobb, eller typ utbildningsvecka, blir nog nice, får pengar iaf, alltid positivt!
ahja ska väl lugna ner mig innan mitt humör gå ut över nån som inte förtjänar det..
två bilder som gör mig glad, får sån sommarkänsla
image description

Kommentarer

Innan du kommenterar:

- Jag godkänner inte kommentarer som innehåller spam eller reklam
- Kommentarsfältet är ingen chatt, kommentarer såsom '' Hur är det med dig?, Vad ska du hitta på idag? '' osv. godkänns ej!

Jag hoppas ni gillar min blogg, ha en bra dag! :)


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0