wednesday

hola mis cariños!
idag har jag varit i kramfors, as usual.. men får sommarlov på riktigt näsa vecka! :) jag och rebecka är färdig med våran affärsidé, så imorgon ska den redovisas innan vi får stipendium! sen så var tidningen och fotade oss idag, kan slå vad om att jag såg ut som ett mongo... men va fan gör man

sen har ja varit hos min ani, min andra familj ;) solat, ätit godis och pratat om midsommar, kmr förmodligen vara forever alone då med tanke på att alla reser bort då, dissare! ifall jag inte firar med deras familj då, men får se vad som händer! :) fan bara en vecka kvar dit ju, shit!

ahja ska väl sova nu eller nåt, pussar

 


Kommentarer

Innan du kommenterar:

- Jag godkänner inte kommentarer som innehåller spam eller reklam
- Kommentarsfältet är ingen chatt, kommentarer såsom '' Hur är det med dig?, Vad ska du hitta på idag? '' osv. godkänns ej!

Jag hoppas ni gillar min blogg, ha en bra dag! :)


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0