det kallas tvivel det där som stör

hola mis mariposas!
är påväg hem till solle nu, idag var första skoldagen efter lovet! har inte gjort så mycket, fick tillbaka matteprovet vi gjorde för nån vecka sen, hade två fel, ett poäng från A, hehe lite surt ^-^
sen så hade vi bad på idrotten, jag och gabi var som enda som var med, hehe mupp! så vi lekte bara ;)

nu ska jag nog he på musik i lurarna och sova ett tag :)

pusssss

image description

fin reklam jag knåpat ihop på medialektionen idag :))

 


Kommentarer

Innan du kommenterar:

- Jag godkänner inte kommentarer som innehåller spam eller reklam
- Kommentarsfältet är ingen chatt, kommentarer såsom '' Hur är det med dig?, Vad ska du hitta på idag? '' osv. godkänns ej!

Jag hoppas ni gillar min blogg, ha en bra dag! :)


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0