feeling much better now

hallojj!

har typ nyss kommit hem!
hela den här veckan har varit hemsk, och idag var värsta äckeldagen som jag fasat för i flera veckor... lekt journalist och gjort en tidning tillsammans med resten av media.. åh tur att man är social, eller hur var det nu ... EHEH
gick dock ganska bra, inte lika hemskt som jag trodde, men inte kul heller, men nu är det överstökat! :D

drog direkt ner på stan efter skolan, åt pizza med my, daniel och frida, mysigt! och avslutade kvällen med att titta på estetarnas slutproduktion, asjävlabra! :)

nu är jag trött som fan, blir nog sängen nu, ska dra till övik med fredrik imorgon, niceigt!

puss och godnatt!

 


Kommentarer

Innan du kommenterar:

- Jag godkänner inte kommentarer som innehåller spam eller reklam
- Kommentarsfältet är ingen chatt, kommentarer såsom '' Hur är det med dig?, Vad ska du hitta på idag? '' osv. godkänns ej!

Jag hoppas ni gillar min blogg, ha en bra dag! :)


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0