this is how I feel, this is what is real

tjo!

idag har jag varit i övik med fredrik och otto, skulle till tandläkaren sen drog vi och åt thaibuffé, standard! var väldigt nice!
sen på eftermiddagen har jag tittat på oth ett tag :)

just nu är jag på fett dåligt humör, vet inte varför, bara fett irriterad på allt och alla! allt känns åt helveteee, ska snart gå och avreagera mig på nån oskyldig stackare!

längtar dock till helgen, har en känsla av att lördagen kommer bli awesome! äta middag med gamla klassen och sen party! hihi blir lite gladare när jag tänker på det! :)

ni får ha det bäst!

bjuder på en bild från imorse, då jag var på bra humör! ^-^

image description

 


Kommentarer

Innan du kommenterar:

- Jag godkänner inte kommentarer som innehåller spam eller reklam
- Kommentarsfältet är ingen chatt, kommentarer såsom '' Hur är det med dig?, Vad ska du hitta på idag? '' osv. godkänns ej!

Jag hoppas ni gillar min blogg, ha en bra dag! :)


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0