for the first time, in a long time

idag har jag varit hos anna, vi pluggade, eller planerade iallafall att plugga, tanken som räknas hähä ;)
sen när jag kom hem grillade vi, min syster med familj kom hit och vi hade det jättemysigt! :)

imorgon ska jag och anna på stan, jag ska köpa ett par byxor och anii ska prova några klänningar! sen drar vi på marknaden och äter förhoppningsvis thaimat, mums
vi lär nog spendera massa tid på marknaden hela helgen ifall det är fint väder! :)

nu ska jag lägga mig och lyssna på lite musik, puss och godnatt!

 


Kommentarer

Innan du kommenterar:

- Jag godkänner inte kommentarer som innehåller spam eller reklam
- Kommentarsfältet är ingen chatt, kommentarer såsom '' Hur är det med dig?, Vad ska du hitta på idag? '' osv. godkänns ej!

Jag hoppas ni gillar min blogg, ha en bra dag! :)


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0