första juni tjugohundratolv

hallåhallå! idag har jag varit hos my och daniel typ hela dagen och samma sak igår! asnice!
vi var ute på promenad en sväng med alice både idag och igår, jätteskönt! vi hittade några fina tulpaner som växte fritt som vi plockade med oss, vi tänkte ta hem dom och sätta dom i en vas. men vi gick förbi minneslunden så satte dom där istället! <3

drog från my efter 22 nångång, såg på bigbrother med dom i typ en halvtimme först, har inte sett det på aslänge, vet inte ifall jag ska börja se det sista nu innan finalen, fast pallar nog nte ^-^

när jag kom till min gata såg jag anna komma gåendes, så jag följde med henne till linda ett tag så jag kom typ nyss hem!
nu myser jag med min manie, hihi gullet hörde nåt utanför och gick runt och morrade, så söt! lyckades lugna mer honom så nu sover han så sött!

ahja ska väl sova nu, pussågodnatt

 


Kommentarer

Innan du kommenterar:

- Jag godkänner inte kommentarer som innehåller spam eller reklam
- Kommentarsfältet är ingen chatt, kommentarer såsom '' Hur är det med dig?, Vad ska du hitta på idag? '' osv. godkänns ej!

Jag hoppas ni gillar min blogg, ha en bra dag! :)


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0