i hela mitt liv har jag hört en sång

har nyss kommit ut ur duschen, ren fresh och nyrakad, nice!
kom nyligen hem från anna, har varit där större delen av dagen!
hade två lektioner på skolan, eller en lektion sen tittade vi på en teater! satt på busstationen och solade en timme innan bussen kom!
var hemma i solle 12:16, drog direkt till anna och låg hos henne och stekte nån timme innan hennes mattelektion började. fick skjuts hem med hennes moppe, första turen i år!
sen kom hon och hämtade mig när hon slutade hähä!
sen har jag umgåtts med henne och erik, solat, spelat monopol och vare på lidl en sväng!
underbar dag och underbart väder med awesome sällskap, kan inte bli bättre!

image descriptionimage descriptionimage description

 


Kommentarer

Innan du kommenterar:

- Jag godkänner inte kommentarer som innehåller spam eller reklam
- Kommentarsfältet är ingen chatt, kommentarer såsom '' Hur är det med dig?, Vad ska du hitta på idag? '' osv. godkänns ej!

Jag hoppas ni gillar min blogg, ha en bra dag! :)


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0