it gets so hard sometimes

hejs!

har nyss duschat och rakat mig, provade färgbomben jag köpte idag också, verkar vara fett bra! så nu känner jag mig super fresh! :) nu ligger jag i min nybäddade säng och gör lite läxor, ä duktig ja!

idag har jag varit med my, alice och anna på gb, så nu har jag pratat av mig massor, älskar mina vänner!
sen har jag varit på stan med anna, köpte färgbomben, provade en fett snygg sommarklänning på rut. sen väntade jag medans anna solade! sen hade vi värsta deeptalk påvägen hem, så bra att ha nån att prata med!

sen tjänade jag 20kr, hjälpte pappa att lasta några hundra kartonger från stora till lilla lastbilen :))

jaja måste fortsätta med läxan nu, svenskatalet kommer inte skriva sig av sig själv ^-^

pusss

bildbrist

 


Kommentarer

Innan du kommenterar:

- Jag godkänner inte kommentarer som innehåller spam eller reklam
- Kommentarsfältet är ingen chatt, kommentarer såsom '' Hur är det med dig?, Vad ska du hitta på idag? '' osv. godkänns ej!

Jag hoppas ni gillar min blogg, ha en bra dag! :)


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0