this can't continue

idag hade jag mitt svenskatal på morgonen, har nog aldrig varit så nervös, men gick jävligt bra ändå :) fick ett D!
sen så har vi haft digitaltskapande, lika kul som alltid, vi har fått fördjupa i vad vi vill i ämnet, så jag sitter och ritar i photoshop! :) fett svårt ifall man jämför med att rita blyerts teckningar, men blir bara bättre och bättre!

sen på kvällen har jag varit och tittat på michelles första fotbollsmatch, åh så gulligt, tänk att hon är så stor redan! stolt moster jag är! :)

 


Kommentarer

Innan du kommenterar:

- Jag godkänner inte kommentarer som innehåller spam eller reklam
- Kommentarsfältet är ingen chatt, kommentarer såsom '' Hur är det med dig?, Vad ska du hitta på idag? '' osv. godkänns ej!

Jag hoppas ni gillar min blogg, ha en bra dag! :)


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0