varning för ovärt inlägg

okej börjar skriva en meningslös text om den här dagen då, varnar för ett bildlöst och en allmänt värdelöst inlägg!

började dagen med att va på fett dåligt humör, slutade med att jag gick till anna, i regnet!

väl hos anna såg vi på en 3timmars film, slöseri med tid.. tröst-åt dock massa godis, lite värt iaf

sen gick jag med på att spela monopol med anna, trots eriks varningar, klantigt av mig.. min ilska gick ut över anna och sen över alla andra..

sen kom erik och filip och joinade, slapp jag spela för det då? nej

sammanfattningsvis kan man ju påstå att jag var le hela dagen.. men var det tillsammans med anna, så det var lite värt iaf!

nu ska jag sova, eller det kommer jag förmodligen inte att göra men, vi kan låtsas

peace out!


Kommentarer

Innan du kommenterar:

- Jag godkänner inte kommentarer som innehåller spam eller reklam
- Kommentarsfältet är ingen chatt, kommentarer såsom '' Hur är det med dig?, Vad ska du hitta på idag? '' osv. godkänns ej!

Jag hoppas ni gillar min blogg, ha en bra dag! :)


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0